niedziela, 13 marca 2016

Zakupy na aliexpress

Cześć,
zakupowy szał na chińskim allegro czyli aliexpress trwa. Widać to na forach i specialnych grupach na facebooku. Skusiłem się na kilka rzeczy, przedstawię wam co do mnie dotarło, czekam jeszcze na kilka paczek. Kupowanie jest banalne bo teraz płacimy przez przelewy24. Zawsze wybieram opcję darmowej przesyłki do Polski. Produkty docieraja do nas w około miesiąc. Część paczek mam w skrzynce pocztowej, a po część muszę iść na pocztę, bo listonosz zostawia awizo.



 1. Krem ze ślimakiem AFY. Kupiłem 3, troszkę się z nich wylało w paczce, ładnie pachną i nawilżają. Są dość gęste, nic mnie po nich nie wysypało. Zamknięte w metalowych, zakręcanych opakowaniach. 30ml.

Cena: 21,61 zł za 3 kremy.

Link do aukcji : KLIK


2. Skarpetki złuszczające do stóp. Trochę małe jak na rozmiar europejskiej stopy. Zawierały wystarczającą ilość płynu. Dobrze nawilżyły, niestety wcale nie złuszczyły stóp. Nie polecam i nie kupię ponownie.

Cena: 11,20 zł za 2 opakowania.

Link: Klik


3. Kabel USB do telefonu Samsung. Troszkę krótszy od oryginału, działa z ładowarką i laptopem. Polecam.

Cena: 3,41 zł

Link: Klik




4. Podkładka pod myszkę komputerową. Zamówiłem dwie, posiadają gąbeczkę na której opieramy nadgarstek. Są lekkie i sprawdzają się świetnie. Polecam.

Cena: 3,37 zł za jedną.

Link: Klik


5. Pilaten, maseczka przeciw zaskórnikom.Próbka bardzo popularnej maseczki.

Cena: 1,21 zł

Link: Klik


6. Zestaw 10 pędzli, 5 do twarzy i 5 do oczu. Kolejny hit z ali. Pędzle mają gęste włosie, jak na razie nie wypada. Są mięciutkie. Większość pędzelków do oczu może być za duża, ale świetnie sprawdzą się do nakładania korektora. Polecam.

Cena: 24,13 zł

Link: Klik

7. Ubranko dla psa. Wymierzyłem wymiary i pasuje idealnie, świetne gdy pada deszcz. Polecam.
Zdjęcie sprzedawcy.

Cena: 16,97 zł

Link: Klik


8. Rozdrabniacz do czosnku. Jeszcze nie próbowałem, ale paczka już dotarła.
Zdjęcie sprzedawcy.

Cena: 3,02 zł

Link: Klik


9. Maść "z kotkiem" Jeszcze nie próbowałem, niedawno dotarły. Wasze babcie i rodzice mogą ją pamiętać. Dostajemy 5 małych opakowań.
Zdjęcie sprzedawcy.

Cena: 3,66 zł za 5

LinkKlik


Zamawialiście coś z Aliexpress? Polecacie coś?
Pozdrawiam :).

P.S.
Zaktualizowałem zakładkę FAQ, prezentuję tam aktualną pielęgnację twarzy.

Brak komentarzy: