niedziela, 26 lipca 2015

Kolejne zakupy i pierwsze wrażenia.

Cześć,
dzisiaj przedstawię wam zakupy, których większość poczyniłem w sklepie firmowym Ziaji, a to dlatego że w moim rodzinnym mieście różnie jest z dostępnością niektórych kosmetyków. Drugi sklep w którym zrobiłem zakupy oferował mnóstwo przypraw i naturalnych składników. Za wszystko zapłaciłem sam.


1.Czystek, Cena:9,89zł Regularnie piję herbatkę z czystka, ma szerokie działanie prozdrowotne.
2.Kurkuma, Cena:2,25zł Do maseczek przeciw przebarwieniom.


3.Olej kokosowy zimnotłoczony, Cena:37,33 zł. Kupiłem go aby płukać nim zęby :) czyli oil pulling, i zauważyłem lekkie wybielenie zębów.


4.Ziaja sopot Sun, antyoksydacyjny krem z witaminą C SPF 50+, Cena:14,40zł. Bardzo fajny zamiennik kremu z la roche posay który ma SPF 25 ale większe stężenie wit C, krem polecam dla osób z cerą suchą i normalną, dla mnie jest za tłusty.
5.Ziaja liście manuka pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom, Cena:7,60zł. Zrobiła furorę na blogach i yt, bardzo fajnie się sprawdza, dobrze oczyszcza, ale czy tak pozbywa się zaskórników? Jeszcze nie wiem.


6.Próbki gratis.
7.Ziaja med krem wybielający przeciw zmarszczkom na noc, Cena: 14,65 zł. Napiszę o nim niżej.
8.Ziaja odżywka codzienna pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, Cena:10,40 zł. Lekka, nie obciąża włosów, zapobiega przesuszeniu i posiada wygodny atomizer.


9.Ziaja multimodeling gruboziarnisty peeling do ciała z aktywnością substancji antycellulitowych i wygładzających, Cena: 12,45 zł. Nie dla mnie tylko dla mamy :) Zmienione opakowanie kultowego już kosmetyku.
10. Ziaja rebuild reduktor cellulitu, serum drenujące, Cena: 17,00zł. Trafiłem na ostatnie sztuki tego znanego ze swojego działania i dobrego składu kosmetyku.


11.Ziaja jaśmin w kremie przeciw zmarszczkom na noc 50+, Cena:13,80zł. Dla babci :).
12.Ziaja med, krem wybielający przeciw zmarszczkom na noc, Cena: 14,65 zł. Gęstszy i wydaje się że słabszy od reduktora, ma też troszkę inny skład i jest go 50 ml.
13.Ziaja med, reduktor przebarwień punktowy,Cena: 12,30 zł. Zawiera 30 ml lekkiego kremu który nałożony blisko oczu może je podrażniać, zapewne poprzez zawartość silnych składników aktywnych.

14. Ziaja malina z imbirem, żel myjący do twarzy i ciała, dostałem gratis. Ma boski zapach :).
15.Ziaja masło kakaowe, spray przyspieszający opalanie, Cena:9,70 zł. Kupiony do opalania nóg, niestety zawiera tylko filtry UVB i o nie oznaczonej wartości które wynikają z zawartości naturalnych składników, czyli jest to pewnie około SPF6. Zawiera parafinę.


16. Próbki gratis.

17.Cien, filtr z lidla do ciała SPF 20, Cena:15,99zł. Robiłem jego recenzję KLIK


18.Fa, Men Xtreme, antyperspirant. Cena:5,69 zł.
19. Nivea, mydło lemongrass&oil, Cena: 2,51zł. Do patentu ładnego zapachu w szafie :).


20.Bielenda bikini ochronny krem do twarzy cera mieszana i tłusta, SPF 30. Cena: 9,99 zł. Kolejny popularny krem który chciałem wypróbować, jak na razie sprawuje się dobrze, matuje średnio, zupełnie nie radzi sobie w upałach, nie wysusza.

21.Dax sun, balsam do opalania SPF 15, masło kakaowe + olej arganowy. Cena: 15zł Dość lekki i niezbyt tłusty.


22.Lefrosh Pilarix, krem mocznikowy, intensywnie nawilża, eliminuje suchość, przyspiesza regenerację skóry, Cena: 25 zł. Krem kupiłem na moje rogowacenie okołomieszkowe na rękach, jak narazie testuję.

Uff, to na tyle,
Pozdrawiam :).

2 komentarze:

An gie pisze...

Moja mama pije czystek :) Jeśli chodzi o filtr do ciała z Daxa, to miałam z spf 50 i śmierdział niemiłosiernie... Z filtrów do twarzy fajny jest z Ziai matujący - fakt, że mat prawie żaden, ale makijaż się przepięknie na nim trzyma, jak na bazie :)

Mariusz pisze...

Miałem dwa opakowania filtra z Ziaji i świeci się bardziej od Bielendy, pozdrawiam :)