niedziela, 24 maja 2015

Rossmann zakupy promocja - 40% na pielęgnację twarzy

Cześć,
jak pewnie większość z was wie w Rossmannie w dniach 20-26.05 trwa promocja -40% na pielęgnację twarzy, nie obejmuje ona maseczek i pielęgnacji męskiej. Lista produktów objętych promocją znajduje się TU.  Jest to promocja organizowana z okazji Dnia Mamy co nie znaczy że faceci nie mogą sobie kupić kremów które nie mają "męskich" opakowań i zapachów :).

1.Ziaja oczyszczanie do cery normalnej, tłustej i mieszanej liście manuka żel normalizujący na dzień/ na noc. Cena: 8,99 - 3,60 zł = 5,39 zł W takiej cenie skusiłem się na niego w celu testów.
2.Lirene Wybielanie krem 3 w 1 rozjaśnianie przebarwień + pielęgnacja + lifting SPF 25. Cena: 29,99 - 11,99 = 18 zł. Dla mojej mamy.
3. Barwa Siarkowa krem siarkowy długotrwale nawilżający. Cena: 17,99 - 7,20 = 10,79 zł. Słyszałem wiele dobrego o tej serii.

4.Bielenda Pharm antybakteryjny krem przeciwtrądzikowy na noc do cery tłustej i mieszanej. Cena : 17,99 - 7,20 = 10,79 zł. Krem mezo miał w składzie masło shea które podejrzewam o zapychanie więc wybrałem ten.
5. Evree Magic Rose upiększający olejek do twarzy i szyi do skóry mieszanej. Reguluje wydzielanie sebum, redukuje przebarwienia i wspomaga produkcję kolagenu. Cena: 29.99 - 11,99 = 18 zł W galerii krakowskiej dorwałem ostatni, jest polecany przez wiele osób więc chętnie przetestuję.


6. Bielenda Laser Xtreme 50+ liftingująco - wygładzający krem na noc, zaawansowany korektor zmarszczek. Cena: 19,99 - 8,00 = 11,99 zł. Kupiłem go dla mamy, ma jeszcze serum z L'oreala więc chciała krem.
7. Ziaja oczyszczanie do cery normalnej, tłustej i mieszanej liście manuka tonik zwężający pory na dzień/na noc. Cena: 7,49 - 3,00 zł = 4,49 zł. Kolejne moje opakowanie, zrobiłem zapas.

8. Alterra SOS pomadka do ust z granatem bio. Cena: 4,99 zł. Miałem już 3 opakowania innej wersji, i jestem ciekawy tej.
9. Ziaja jaśmin w kremie przeciw zmarszczkom pod oczy i na powieki 50 +. Cena: 10,99 - 4,40 = 6,59 zł. Dla mnie i dla mamy :).


9. Radical Farmona suchy szampon do każdego rodzaju włosów. Cena; ok 10 zł. Kupiła go moja mama użyła dwa razy i.. się skończył! Nie mam pojęcia czy to felerny egzemplarz czy jest tak niewydajny.

Pozdrawiam i życzę udanych łowów, ja odwiedziłem w tym celu 4 Rossmanny w Krakowie :).

P.S. Lakiery prezentowane na blogu były użyte na paznokciach mojej mamy :D.

8 komentarzy:

Natalia - juicy raspberry pisze...

Na ten olejek Evree mam ogromną ochotę ;)

Mariusz pisze...

Jak na razie nie otwierałem ale już w opakowaniu czuć zapach róży :).

An gie pisze...

Mam krem pod oczy z Ziai, ale jakoś szczególnie mnie nie zachwycił. Na dzień ok, ale na noc szukam czegoś bogatszego :) Dużo dobrego słyszałam o olejku z Evree.

Anonimowy pisze...

Witam, jestem pierwszy raz, ale zaciekawił mnie ten blog :) Mam kilka pytań, pewnie często je słyszysz, ale nie widziałam ich w FAQ.
1. Widać u Ciebie dużo pielęgnacji, ale widzę też w ulubieńcach jakąś kolorówkę- podkład, eyeliner itp. Jesteś wizażystą czy malujesz siebie?
2. Czy widzisz jakąś różnicę w kosmetykach przeznaczonych dla mężczyzn i dla kobiet? Zawsze mam wrażenie, że kremy, balsamy dla mężczyzn są tańsze i zastanawiało mnie to, czy kobiety to lepsza grupa docelowa reklamy, czy potrzebują więcej składników aktywnych... ;)
3. Jak Ci się sprawdza Ziaja jaśminowa? I tonik zielony z Ziai psikasz na twarz, czy na wacik i przecierasz?

Pozdrawiam,
Mrooki :)

Mariusz pisze...

Cześć :) kurczę też tak wypisuję pytania w punktach.
1.Nie jestem wizażystą, to głównie kosmetyki mojej mamy. Raczej skupiam się na pielęgnacji, chociaż korektor na wypryski czy transparentny puder matujący nie są mi obce.
2.Opakowanie i zapach, ja uważam że kosmetyki dla mężczyzn są droższe i wcale nie mają super składów. Ominęła nas już dwa razy promocja -40% w Rossmannie, kremy na dzień dla facetów często nie mają filtra, a promowana "nowość" od nivea dla mężczyzn ma parafinę i alkohol na początku składu..
3.Krem pod oczy leciutko kryje i lekko nawilża. Jak dla mnie wystarcza, moja mama też go używa, jeśli potrzebuje więcej nawilżenia aplikuje go więcej. Psikam od razu na twarz, czasami noszę soczewki więc mam dość wrażliwe oczy i mnie nie podrażnia, ten sposób aplikacji jest wydajniejszy, mało tego używam też na ramiona i plecy.
Pozdrawiam i dziękuję za pytania.

Anonimowy pisze...

To ja dziękuję za odpowiedzi :) Będę zaglądać, co tam nowego próbujesz :)
Mrooki

Anna Bielaszewska pisze...

No wiem, że trochę za dużo zabuliłam za ten olej
A Ty się obijasz . Gdzie kolejne recenzje ?
Zamilkłeś jakoś

Mariusz pisze...

No tak to jest z tymi cenami, a dzięki Tobie jest nowy post :)