piątek, 3 kwietnia 2015

Ziaja krem do cery dojrzałej przeciwzmarszczkowy z koenzymem Q10 i retinolem - Recenzja

Cześć,
dzisiaj recenzja kremu który jest tani i jak na swoją cenę posiada składniki aktywne na wysokim miejscu w składzie. Podczas wizyty w sklepie firmowym Ziaja skusiłem się na niego i to był błąd. Krem spowodował masakrę na mojej twarzy- kilka dużych bolących wypryski które leczyłem dwa tygodnie. Stosowałem na nie serum z Iwostinu i Triacneal, a goiły się bardzo powoli. Zrobiłem sobie przerwę od tego kremu bo sceptycznie podchodzę do tematu zapychania, od dawna mnie to nie spotkało, ale po nałożeniu kremu znowu pojawiły się bolące gule które nie chciały się goić. Krem dałem babci, jej chyba nie zapcha. Na stronach internetowych możemy znaleźć zdjęcia kremu w starej szacie graficznej.

Od producenta:
Krem tłusty. Działanie: zmniejsza pierwsze objawy starzenia się skóry. Przyśpiesza nocną regenerację i wygładza zmarszczki. Aktywnie odżywia, nawilża oraz uelastycznia naskórek. Preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie, pH naturalne.
Cena:
ok. 8 zł
Pojemność: 
50ml
Opakowanie:
Klasyczne, plastikowe.
Konsystencja:
Zbita i gęsta, nie jest jednak bardzo tłusta. Po nałożeniu krem się jakby rozpuszcza na naszej twarzy.

Zapach:
Lekki, świeży, mało wyczuwalny.
Działanie:
Skóra po tym kremie jest rano ładnie nawilżona i napięta, nie wiem jak sprawuje się przy regularnym użytkowaniu bo po kilku użyciach mnie zapchał.

Skład:
Aqua (Water/woda), Cetearyl Ethylhexanoate(emolient tłusty, może być komodogenny i w moim przypadku zapycha), Glycerin(humektant, nawilża), Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate(emulgator), Dimethicone(emolient suchy, niekomodogenny), Propylene Glycol(humektant, pomaga przeniknąć substancją aktywnym w głąb skóry), Trifolium Pratense (Clover) Flower Extract(wyciąg z koniczyny), Panthenol(prowitamina B5), Tocopheryl Acetate(witamina E, antyoksydant), Lecithin(emulgator, stabilizator emulsji), Retinol(witamina A), Ubiquinone(koenzym Q10), Cera Alba (Beeswax)(emolient tłusty, może zapychać), Magnesium Sulfate(siarczan magnezu), Hydrogenated Castor Oil(emolient tłusty,olej rycynowy), Sodium Benzoate(konserwant), 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol(konserwant), [Parfum (Fragrance/), Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexane Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Linalool, Limonene, Citronellol-substancje zapachowe], Citric Acid(regulator pH).
dobre składniki, możliwe zapychacze

Moja opinia:Krem mógłby być tanim i pierwszym kremem przeciwzmarszczkowym, niestety przez jego skład nie nadaje się do cer mieszanych, tłustych i skłonnych do zapychania a szkoda. Za tą cenę można go przetestować ale polecam go jednak osobom starszym które rzadziej mają tendencję do wyprysków i  dla których jest dedykowany.
Ocena:
2/5
Pozdrawiam.

2 komentarze:

Anna Bielaszewska pisze...

Dużo osób narzeka na zapychanie cery przez kremy Ziaja , a potem na wypryski . Ja akurat tłustych kremów nie używam, ale moja mama kilka Ziajowych "tłuścioszków " już sprawdziła. Jej akurat nie robią kuku

Anonimowy pisze...

Lubię Ziaję, ale uważam, że są lepsze firmy. Ten krem testowałam - oczekiwałabym troszkę więcej. Teraz przerzuciłam się na krem firmy Beauty Lab i jest lepiej - dobry skład i widoczne działanie.