niedziela, 8 lutego 2015

Kolejne zakupy i krótkie recenzje produktów

Cześć,
chwilę mnie tu nie było i nawet odezwały się głosy abym coś naskrobał ;). Wiadomo, najpierw Sylwester potem sesja i mi tak zeszło. Tak więc dzisiaj zakupy zbiorcze, część z nich odbyła się w sklepie Ziaja dla Ciebie gdzie jak zawsze dostałem trochę próbek ;). Tym razem wybrałem się do oddziału na Lubiczu, musiałem iść tam dwa razy, ponieważ krem antyoksydacyjny z wit C był wykupiony.




1. Ziaja Med Matujący krem do twarzy skóra tłusta i mieszana skłonna do trądziku SPF 50+ Cena: 17,55 zł. Krem ma bardzo dobre filtry jednak słabiutko matuje, myślę że na chłodniejszy okres roku się sprawdzi, bo wtedy się mniej świecimy. Recenzja klik.

2. Ziaja Sopot Sun krem przeciw zmarszczkom SPF 30 Cena: 8,50 zł.Wysoko w składzie mamy masło shea, potem wit B5, algę brunatną i witaminę E, więc krem jak najbardziej przeciwzmarszczkowy dzięki antyoksydantom. Po jego nałożeniu przypomniał mi o efekcie "białej bluzki" o którym mówiła Kasia D. Skóra nie świeci się, jest satynowa, nawilżona i przyjemna w dotyku. Do tego krem bardzo ładnie pachnie.

3. Ziaja krem do cery dojrzałej z koenzymem Q10 i retinolem Cena: 8,05 zł. Krem tłusty.Jak na moja mieszaną cerę po kilku użyciach, dobrze się wchłania i nie jest bardzo tłusty, nakładam go cienką warstwą. Składniki aktywne w połowie składu czyli dobrze a cena bardzo przystępna. Ciekawy jest w nim ekstrakt z koniczyny który jest wysoko.

4. Ziaja Sopot Sun antyoksydacyjny krem z witaminą C SPF 50+ Cena:14,40 zł. Mamy w nim witaminę C, E i B5. Krem nie bieli mocno, ładnie się rozprowadza ale kupiłem go dla mamy, u mnie bardzo szybko się świeci, a szkoda. Może być tańszym odpowiednikiem kremu La Roche Posay Redermic C, tylko pewnie stężenie wit C u Ziajii jest niższe.

5. Próbki, dostałem jeszcze próbkę pasty z serii liście manuka która była bardzo przyjemna w użyciu.
P.S. Te kremy z filtrem nie pieką mnie w oczy, a noszę soczewki, nie wiem jak jest w przypadku wrażliwców.



1. Perfecta Zestaw kremów na dzień SPF 10 i na noc macierzyste odmładzanie 40+ Cena: 17, 39 zł.

2. Perfecta Zestaw kremów na dzień SPF 10 i na noc macierzyste odmładzanie 50+ Cena: 17, 39 zł. Oba zestawy zakupione w Superpharm, myślę że są idealne na prezent. Miałem już kilka kremów od Perfecty i są to dobre tanie kremy w wygodnych słoiczkach, z minusów składy mają średnie i ten filtr trochę za niski.

3. Gratis do każdego zestawu dostawało się Perfecta mineralny krem myjący-maska 2w1.



1. Schwarzkopf Palette Intense Oil-care Color kolor trwały 700 delikatny średni brąz. Cena: 9,89zł.

2. Scharzkopf Palette Color Shapoo trwałość do 24 myć włosów 341 ciemna czekolada Cena: 7,99zł Ładnie pokrył kilka siwych włosów i bardzo wolno się spłukiwał.

3. Isana Shampoo Farbglanz braun, szampon do ciemnych włosów z pigmentami koloryzującymi. Cena: 4,99zł. Kolejne opakowania szamponu który lekko farbuje siwe włosy i pomaga je ukryć. Opakowanie i idea podobna do produktów John Frieda, ale nie miałem ich więc nie mogę porównać.




1. B-lens płyn do soczewek kontaktowych do oczu wrażliwych Cena:28,99zł .(Największe opakowanie) Popularny płyn z Rossmanna polecany przez wiele osób, używała go też moja siostra.

2. Alterra Lippenpflege Bio-kamille balsam do ust z ekstraktem z rumianku. Cena:3,99zł. Śmiało mogę go nazwać moim KWC, ma świetny skład, cenę, dostępność i bardzo dobrze nawilża. Wadą może być brak filtra ale dzieki temu nie ma tego nieprzyjemnego posmaku i możemy go używać również na noc.

3. Loreto Salon lakier do włosów supermocny Cena: 4,99zł Popularny lakier z Biedronki, bardzo dobrze utrzymuje włosy ale niestety skleja je i wysusza. Za tą cenę nie ma też co narzekać.

4.Bebeauty Face Expertiv normalizujący żel-peeling oczyszczający skóra mieszana i tłusta Cena: 4,99zł Z trzech produktów od Bebeauty ten najbardziej przypadł mi do gustu, dobrze oczyszcza skórę twarzy i zostawia lekką nawilżającą powłoczkę, pewnie za sprawą gliceryny, dodatkowo lekko peelinguje dzięki drobinkom.

5. Kolastyna Moc Hialuronu ujędrniający i redukujący zmarszczki krem na dzień SPF 15, 50+. Cena: 12,99zł Krem pod makijaż dla mojej mamy, dla mnie troszkę zbyt treściwy, ładnie nawilża i pachnie.



1. Apart Nektar do kąpieli morela i pomarańcza Cena: 6,99zł Ładnie się pieni i pachnie, nie nawilża.


2. Colgate Max Fresh i Max white one. W pakiecie taniej ;). Bardzo lubię tą pastę wybielającą, świetnie oczyszcza zęby z osadów.

3. Fa Men Xtreme Polar Anti-perspirant . Produkt dobrze się sprawdza i uwielbiam jego świeży zapach, mogliby wypuścić taką linię perfum.

Paragon z dwoma ostatnimi produktami gdzieś posiałem, a raczej jego zdjęcie. Produkty były kupione na promocjach.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

Monika pisze...

Wow! jakie zakupy!
Ja wciąż szukam filtra...
Niestety z marnym skutkiem. Ostatnio wychwalany jest Pharmaceris S hydrolipidowy krem ochronny 50+. Szkoda, że po za moim zasięgiem. Ziaja "matujaca " nakładana w przepisowych ilościach strasznie tłusci. Zauważyłam to samo co Ty, pieką mnie oczy i pojawia się taka kaszka na linii wodnej, przez co mam ochotę wydlubac sobie oko!
Miałam kilka próbek Eucerinu matujacego i był o niebo lepszy. Niestety nigdzie nie mogę spotkać.
Jestem na kwasach i filtr podstawa.
Dla mamy kupiłam Iwostin perfectin lucidin Peeling do stosowania na noc. super sprawa. Mama zachwycona. Buzia delikatnie oczyszczona, rozjasniona, skóra bardziej jędrna. Nic tylko używać. Niestety nie jest systematyczna i o filtrach tez zapomina.
Pozdrawiam :)

Mariusz pisze...

Dzięki za komentarz ;). Moja mama już nauczona i używa filtrów, po prostu musisz go postawić w widocznym miejscu - nawet na umywalce. A kremów ma tyle że używa na przemian. Co do filtra ta 30 z Ziaji jest świetna, buzia jest po niej satynowa, pół-matowa jak przypudrujesz to dużo mniej się świeci od wersji matującej. Wiadomo matujące filtry od Vichy i Neutrogeny bardzo dobrze się sprawdzają, ale gorzej z dostępnością.