poniedziałek, 22 grudnia 2014

Zakupy i krótkie recenzje produktów

Witam,
nie było mnie na blogu przez jakiś czas. Przepraszam za jakość niektórych zdjęć ale nie miałem lustrzanki w Krakowie. W tym czasie przestawiłem się na pielęgnację zimową i kupiłem parę nowości. Zakupy robiłem w Rossmannie, Aptece Ziko, Biedronce i na promocjii -40% na dermokosmetyki w Superpharm gdzie jak zwykle trochę oszukują na cenach ;).










1.AA mezzo-laser krem redukujący zmarszczki na noc 40+ Cena:15,00zł Krem kupiony dla mamy, zamknięty w eleganckim szklanym słoiczku, jest na wykończeniu, ma bardzo przyjemny zapach i ładnie się wchłania.
2.AA mezzo-laser krem silnie regenerujący na noc 60+ Cena:15,00zł Krem kupiłem dla babci, podobny do wersji 40+.
3.AA cera mieszana krem matująco-seboregulujący UVA/UVB. Cena:11,50zł Krem dla mnie, chciałem kupić coś matującego z filtrem, niestety filtry w tym kremie są niskie(nawet nie podane więc zapewne SPF 6-10) krem nawilża ale bardzo słabo matuje, zostawia tłustawą i lepką warstwę na twarzy.
4.Ziaja oczyszczanie liście manuka tonik zwężający pory na dzień/noc Cena:7,40zł Hit ostatnich miesięcy czyli tonik z wyciągiem z drzewa herbacianego. Stężenie kwasów to maksymalnie 1%(tak twierdziła sprzedawczyni ze sklepu Ziaja dla Ciebie) co nie czyni go szczególnie drażniącym. Przy regularnym stosowaniu zauważyłem zwężenie porów na nosie, do tego tonik nie podrażnia i ma świetny aplikator. Moje oczy nie są po nim podrażnione a noszę soczewki. Może być używany na ręce i plecy.
5. Ewa Schmitt pędzel do golenia Cena:5,48zł Przydatny przy goleniu tradycyjnym, początkowo gubi włosie.
6.Wilkinson Sword żyletki Cena:4,51zł.
7.Eveline młode dłonie, aktywnie odmładzające serum do rąk, 10% urea(mocznika) Cena:4,29zł Świetny krem kupiony w Rossmannie na promocji, ładnie pachnie, szybko się wchłania i dobrze nawilża. Za tą cenę ma na prawdę przyzwoity skład.
8.Isana shampoo farbglanz braun (szampon dla brunetek z pigmentami, karmelem, orzechem włoskim i kakao) Cena:7,59zł. Szampon kupiłem ze względu na podobny skład do DX2 przeciw siwieniu włosów. Efekt na siwych włosach jest podobny, stają się one jasnobrązowe i mniej widoczne.
9.Isana men augengel roll-on pod oczy z Q10 Cena:5,99zł. To już moje drugie opakowanie, poleciłem go też koleżance gdy był na promocji. Bardzo przyjemny produkt z nawilżającą gliceryną i koenzymem Q10 który chroni przed promieniowaniem UVA, dotlenia skórę i działa antyoksydacyjnie. Aplikatorem jest metalowa kulka która dodatkowo chłodzi, masuje i obkurcza naczynia krwionośne.
10.Bebeauty delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy, skóra sucha i wrażliwa Cena:4,99zł Po wypróbowaniu wersji micelarnej chciałem spróbować tej. Produkt kupiłem dla mamy, obydwa bardzo słabo radzą sobie z makijażem. Dobrze sprawdzają się przy domywaniu resztek makijażu lub do porannego mycia twarzy.
11.Rexona 2x roll-on antyperspirant Cena:10,99zł Często kupuję te zestawy w Biedronce, cena mówi sama za siebie.
12.Hair up dry shampoo, do wszystkich typów włosów z witaminami A, E, F Cena: 7,99zł. Tak, też uległem tej nowości i.. nie ma w niej nic szczególnego. Co prawda nie bieli włosów i ma przyjemny zapach a także unosi włosy, ale efekt ich odświeżenia jest gorszy niż w przypadku Isany.
13.Soraya mezostymulacja ujędrniający krem na noc 50+ Cena:18,19zł Ciekawe skąd to nazewnictwo mezo, mi kojarzy się z mezzo-sopranem czyli najczęściej występującym głosem u kobiet. Krem jeszcze nie otwarty.
14.La Roche-Posay Redermic R krem przeciwzmarszczkowy z retinolem Cena:77,99zł. Krem o przyjemnej konsystencji, nie podrażnił ani nie uczulił, nie mogę napisać o nim więcej bo mama nie zużyła nawet pół tubki. Ma 0,2% retinolu czyli 2 razy więcej niż Triacneal.
15.Iwostin Perfectin Purritin Profesjonalny peeling na noc do skóry tłustej i trądzikowej Cena:33,59zł Kolejna popularna nowość z kombinacją kilku kwasów. Jak na razie produkt mi się podoba, ma konsystencję lejącą i nakłada się go pipetką. Rezultaty zauważyłem po kilku użyciach, zmiany szybciej się goją i przebarwienia po nich znikają. Pory zwężają się.
16.Pharmaceris oczyszczający płyn bakteriostatyczny z 2% kwasu migdałowego Cena:17,39zł. Produkt podobny do toniku od Ziaji, różni się od niego tym że jest mocniejszy nie ma atomizera i jest droższy. Pewnie sprawdzi się dla osób z większą ilością zmian. Co do efektu matowienia to go nie zauważyłem, być może zbyt krótko go używam.
17.Iwostin Perfectin Lucidin profesjonalny peeling na noc do skóry z przebarwieniami Cena:49,50zł. Ten produkt było ciężko dostać ;). Oczywiście przy promocji -40% w Superpharm go nie uświadczyłem ani w Galerii Krakowskiej czy też Kazimierz. Próbowałem jeszcze w dwóch aptekach i udało się to w 3 czyli Ziko. Jak widać są to produkty bardzo popularne ;P, mam nadzieję że pomoże mojej mamie która ma piegi i przebarwienia. Poza składem i działaniem w aplikacji jest identyczny jak Purritin.
18.Maybelline Dream Pure BB Light SPF 15 z 2% kwasem salicylowym Cena:14,39zł. To już moje drugie opakowanie, ładnie wtapia się w twarz, lekko matuje, jest niewidoczny i sprawia że twarz wygląda na bardziej wypoczętą do tego wychodzi ładnie na zdjęciach. Nie ściera się, może podkreślać suche skórki. Jest to krem bb więc krycie ma lekkie.
19.Skino żel do golenia łagodzący Cena:5,79zł.
20.Alterra balsam do ust z ekstraktem z rumianku Cena:4,99zł. Pomadka z AA i L'biotica mnie zawiodły ponieważ zawierały parafinę i nie radziły sobie z suchym krakowskim powietrzem, z podkulonym ogonem wróciłem do Alterry. Świetny skład i cena, bardzo dobrze nawilża, jednym słowem polecam.
21.Babydream Pflegeol oliwka pielęgnacyjna dla niemowląt Cena:5,49zł. Dobry skład i cena, moja mama używa jej do ciała, twarzy i włosów. Dla mojej mieszanej cery za tłusta, polecam osobom z suchą skórą.
22.Facelle intim żel do higieny intymnej z aloesem, awokado Cena:3,49zł i 4,99zł. Bardzo popularny, łagodny i dobry produkt.
23.Isana express spullung Oil care odżywka do włosów suchych i z rozdwajającymi się końcówkami Cena:8,49zł. Dobry zamiennik droższych odżywek, ładnie nawilża i odżywia włosy nie przeciążając ich.

Uff, na razie to tyle do zobaczenia, 
Pozdrawiam.
P.S. W czasie nieobecności na blogu odwiedziłem Warszawę która jest przepięknie oświetlona.Zapraszam też to przeczytania FAQ.


Brak komentarzy: