piątek, 29 sierpnia 2014

Dx2 szampon przeciw siwieniu włosów (ciemnych) - Recenzja

Hej,
dzisiaj zapraszam was na recenzję produktu szeroko reklamowanego w mediach, jest on pierwszym tego typu produktem jaki znam. Problem siwienia włosów pojawia się ze względu na stresujący tryb życia, palenie papierosów czy geny(jak w moim przypadku). Możemy je wyrywać (:)) farbować albo się z nimi pogodzić, szampon sprawia że używając go bez przerwy nie musimy martwić się o odrosty. U mnie siwych włosów jest kilka ale na ciemnych włosach są widoczne. Szampon ma swoje plusy i minusy które przedstawię w mojej recenzji.

Od producenta:

Szampon dx2 przeciw siwieniu ciemnych włosów:
  • regularnie stosowany stopniowo przywraca włosom naturalny, ciemny kolor
  • chroni naturalną barwę włosów
  • myje i pielęgnuje włosy
Szampon DX2 przeciw siwieniu ciemnych włosów zawiera wyciągi roślinne (z Krameria triandra, Sarothamnus scoparius i Juglans regia) bogate w fitopigmenty, które przy regularnym stosowaniu powodują stopniowe przyciemnienie włosów. W przypadku włosów siwych, które pod wpływem promieniowania słonecznego zmieniły kolor na żółtawy zastosowanie szamponu skutkuje uzyskaniem odcienia brązowawo-szarego. Wymienione wyciągi roślinne dodatkowo chronią włosy przed niekorzystnym wpływem promieniowania słonecznego.
Szampon zawiera też składnik aktywny pozyskiwany z algi Cystoseira compressa, który przyczynia się do regeneracji naturalnych właściwości włosów. Dzięki przywróceniu integralności włókien włosów poprawia ich nawilżenie, połysk i wygląd.
Uzupełnieniem składu jest wyciąg z drożdży piwnych, które są bogatym źródłem protein, witamin z grupy B oraz minerałów. Proteiny pomagają chronić włosy przed uszkodzeniami zewnętrznymi, przyczyniają się do ich odbudowy i poprawy elastyczności. Witamina B2 wzmacnia strukturę, witamina B7 stymuluje wzrost włosa, a witamina B9 wpływa na melaninę, przyczyniając się do ochrony naturalnej barwy włosów. Kwas para-aminobenzoesowy chroni włosy przed odbarwieniem, a magnez nadaje objętość.
Regularne stosowanie szamponu DX2 przeciw siwieniu ciemnych włosów przywraca włosom ich naturalny, ciemny kolor.

Cena:
od 17 zł(internet) do około 30zł(apteki) Pierwszy kupiłem taniej w aptece Niezapominajka koło Poczty Głównej niż drugi w Superpharm w promocji.
Opakowanie:
Srebrna tuba o pojemności 150 ml.
Zapach:
Świeży, ziołowy.

Konsystencja:
Niezbyt gęsta, lejąca.
Kolor:
Jasnobrązowy.
Działanie:
Po kilku użyciach siwe włosy stają się mniej widoczne, początkowo zyskują żółtawy odcień. Po wielu użyciach są lekko brązowe ale nigdy ciemno brązowe lub czarne. Szampon dobrze się pieni i nie wysusza włosów, nie miałem po nim łupieżu.

Skład i analiza:
Sodium Laureth Sulfate(substancja silnie myjąca, tworzy pianę), Aqua(woda), Cocamidopropyl Betaine(substancja myjąca), Coco-Glucoside(stabilizator i emulgator), Butylene Glycol(humektant, zmiękcza i wygładza skórę i włosy), Krameria Tiandra Root Extract(ekstrakt z korzenia ratanii), Sarothamnus Scoparius Extract(ekstrakt z żarnowca miotlastego), Juglans Regia Leaf Extract(ekstrakt z liści orzecha włoskiego), Glycerin(gliceryna, nawilża i reguluje wilgotność), PEG-4 Rapeseedamide(wspomaga tworzenie piany i emulsji), Silicone Quatemium-16(substancja kondycjonująca włosy) , Undeceth-11(emolient), Butyloctanol(humektant), Undeceth-5(emulgator), PEG-120 Methyl Glucose Trioleate(emolient, toksyczny w niskim stopniu), Propylene Glycol( humektant, ułatwia przenikanie substancji aktywnych), Glycerin(gliceryna, nawilża i reguluje wilgotność), Zea Mays Starch(skrobia kukurydziana,wygładza włosy), Cystoseira Compressa Extract(wyciąg z alg, wpływają na połysk, nawilżenie i wygląd włosów), Propylene Glycol( humektant, ułatwia przenikanie substancji aktywnych), Alcohol Denat.(alkohol, konserwant, ułatwia przenikanie substancji aktywnych), Faex Extract(ekstrakt roślinny, kondycjonuje skórę głowy), Sodium Chloride(sól kuchenna, zagęszcza produkt), Capryl(Kwas kaprylowy, nawilża i wygładza), Capramidopropyl Betaine(emulgator), Parfum(substancja zapachowa), Limonene(substancja zapachowa), Benzyl Alcohol(Alkohol benzylowy,konserwant, regulator lepkości), Methylchloroisothiazolinone(konserwant), Methylisothiazolinone(konserwant), Citric Acid(regulator pH).
Moja opinia:
Szampon działa, nie należy jednak do najtańszych. Nie wiem czy przy dużej ilości siwych włosów efekt będzie zadowalający. Jeśli będziecie używać go na przemian z innym szamponem efekt będzie słabszy lecz nadal dobry. Przy długich włosach szampon będzie bardzo nie wydajny ponieważ jest go tylko 150 ml. Osobiście stosuję go na przemian z innymi szamponami i testuję jeszcze jeden produkt. Nie spodziewajcie się że włosy siwe będą znowu czarne, przy mocnym świetle będą widoczne jako jaśniejsze o kolorze jasnobrązowym. Szampon jest czasami na promocji i warto go spróbować jeśli pojawiły się u was pojedyncze siwe włosy.
Uwaga: Po wizycie na basenie działanie szamponu prawie całkowicie zanika(kolor się spłukuje), proces nasycania włosów kolorem trzeba zacząć od początku.

Ocena:
3,5/5

Pozdrawiam.

P.S.
Warto też spróbować Isana Shampoo Farbglanz braun, szampon do ciemnych włosów z pigmentami koloryzującymi. Dostępny w Rossmannie.

62 komentarze:

Dorotka G pisze...

Dobrze szampon działa. =)
Szkoda tylko, że pojemność skromna.

Anonimowy pisze...

Witam, Nie wiem jak to Wam działa, ale ja używałem go regularnie przez 8 miesięcy (niezły wydatek) i nie widzę kompletnie żadnej różnicy. Znajomi których nie widziałem przez ten okres też nie widzieli "postępującego ciemnienia siwych włosów" zwykły szampon z sugestywną podporą marketingową, równie skuteczny co szampon pokrzywowy za 3,50 PLN. Polecam dla chcących mieć złudzenia.

Mariusz pisze...

Dlatego polecam też spróbować Isany która jest tańsza, moje włosy które tracą pigment i nie są całkiem siwe łapią kolor z isany ale całkiem siwe włosy mojej mamy nie. Co do dx2 to wypisałem jego skład i zawiera on naturalne barwiniki. Polecam zmywalną szamponetke na początek są tez odsiwiacze np z delii.

Anonimowy pisze...

obłudne wyciąganie pieniędzy

Tak jak poprzednicy, którzy krytycznie napisali o tym pseudo-cudownym szamponie, też dorzucam - JEST TO WIELKIE G!!! Tych oszustów, którzy to robią i sprzedają (w dodatku w aptekach) powinno się oskarżyć o wyłudzanie pieniędzy. Ten preparat (bo nawet nie szampon) nie działa tak jak opisują w ulotkach. Naiwny testowałem kilkanaście tygodni bez żadnych efektów. Skutki uboczne to swędzenie głowy i pojawiające się w różnych miejscach na głowie krosty.
Nie dajcie się nabrać na reklamę i nie płaćcie za to G. Szkoda pieniędzy i to nie małych!
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Używam go od 2 mscy, myje nim głowę co 2 dni, żadnego efektu poprawy. Dostałem wielkiego łupieżu . Szkoda pieniędzy to nie dziala.

Anonimowy pisze...

No niestety i ja również nabrałem się na obiecanki reklamowe. Stosowałem szampon dwa miesiące a efekt taki że chyba mam bardziej białe niż siwe włosy. Naprawdę odradzam !

Anonimowy pisze...

kupuję dx2 na stronach aptek internetowych i cena jest naprawdę zadawalająca; u mnie bardzo dobrze się sprawdził dx, ma wyciąg z drożdży piwnych, dlatego nadaje naturalny odcien włosom, większa objętość też

Mariusz pisze...

Naturalny odcień czyli jaki? jasnobrązowy chyba

Anonimowy pisze...

BEZNADZIEJA!!!!
W ogóle nie działa szampon przeciw siwieniu a strasznie plącze włosy. Po myciu mm 1 wielki kołtun, a moje włosy mają tylko ok 8 cm. Masakra, żeby to rozczesać wyrywam ogromne ilości włosów - nigdy więcej!!!

Unknown pisze...

Również używam DX2 przeciw siwieniu włosów od ponad miesiąca,a efektów jak nie widać tak nie widać.Dowodzi to jedynie po raz kolejny czym jest reklama.Kup kup a efekty nie ważne.

damian stylowski pisze...

ciągle go reklamują jak ten przeciw wypadaniu a wiadomo czemu to robią bo nie schodzi , a ja dostałem całą tubke tego przeciw wypadaniu i trzeba ją sprzedać

Anonimowy pisze...

Kupiłem w aptece za 27 zł.pieniądze wyrzucone w błoto.Mój fryzjer odradzał ten szampon wątpiąc w jego działanie ale cóż raz dałem się nabrać.Dosłownie żadnej zmiany po użyciu całej tubki.Nie polecam

ZIBI pisze...

OSZUŚCI,OSZUŚCI, 5 TUB ZUŻYŁEM, TO NIE DZIAŁA, NIE KUPUJCIE TEGO GÓWNA!!!!!!!

Anonimowy pisze...

powiem tak – dla mnie dx to fajna alternatywa, nie musze chodzic do fryzjera po to, żeby się farbować. Od 2 miesięcy myje nim wlosy i jest poprawa, siwizna mniej widoczna dla oka, a i włosy korzystniej wyglądają

boscanter pisze...

kosmiczna sciema , wyludzanie pieniedzy ,zero efektow.

Anonimowy pisze...

kończę już tubkę i zero efektu, oszustwo jak większość kosmetyków, powinni się wziąć za takich oszustów co bezkarnie wyłudzają pieniądze. teraz przyszły takie czasy ze strach cokolwiek kupować wszystko oszukane.

Anonimowy pisze...

Pokrzywa i to najlepiej samemu nazbierana gdzieś w lesie (jak najdalej od smrodu miejskiego) i płukać nią włosy i brodę. Tak robię i już czarne włoski odrastają :)

Anonimowy pisze...

Bałem sie sprobowac na głowie wiec spróbowałem na włosach łonowch bo tez ma tam siwe włosy. Tak jak pisałes szampon farbuje włosy na ciemno żółty a po kąpieli w wannie kolor znika. Nie polecam.

Anonimowy pisze...

badziewie jeszzce bardziej osiwiałem od tego badziewia

Anonimowy pisze...

Witam
Kupiłem w promocji bo Żona mnie ostro namawiała, a siwki mam w naprawdę znikomej ilości, ale są. Głównie po bokach, widoczne bardziej w świetle słonecznym.
Szampon używam prawie codziennie, nie przesadzam z iloscią, ale tez nie żałuję, leję jak każdy inny szampon wczesniej !!!
Po tygodniu Żona zauważyła że sciemniały mi włosy, a teraz po ok 3 tyg. i ja to widzę, nawet te siwawe, choć jeszcze gdzieniegdzie się przebijają, ale są zdecydowanie mniej widoczne.
Osobiscie polecam jeśli siwki to tylko malutki procent na waszej głowie. Nic mnie nie swędzi, nie mam łupieżu i innych dziwnych objawów.
Już rozglądam sie za jakąś promocją i na 100% go kupię :)

karol07 pisze...

Stosowałem i nie wiedzialem znacznych efektow. Trafilem na szampon Seboradin i dopiero on pomógł mi uporac sie z nadmiernie wypadajacymi wlosami

Anonimowy pisze...

Oszustwo nie działa przy regularnym stosowaniu pewnie tak napisał bo mu zapłacili

Anonimowy pisze...

Używałemi nic oprócz łupieżu którego wcześniej nie miałem

Anonimowy pisze...

...szamponik bardzo ostro reklamują w żydowskim radyjku tok fm. A Polaki jak to Polaki - kupują co im żydzior zapoda. Tępy naród - idealny do pasożydowania. Polaki biją rekordy światowe w łykaniu farmaceutyków. Żrecie jak świnie co tylko wam radyjka i tv żydowskie zareklamują. Inne nacje takie głupawe nie są. Wystarczy, że w każdym mieście tylko 10 głupoli kupi ten szamponik dziennie i zyski miesięczne idą w miliony. Żal mi was...

Anonimowy pisze...

Ludzie tylko farba pokryje siwe wlosy a co do szamponu to slabo sie pieni i czasami ten zapach drazni mnie ale u mnie dziala. Moj kolor to szatyn a po dx2 zrobil sie ciemny szatyn a siwe brazowawe. Jak ktos jest brunet to moze byc zawiedziony, blondyn tez. Na calkiem siwe wlosy moze nie pomoc. Pozdro!

Anonimowy pisze...

Jak miałem go zamiar kupić to nie zwracałem uwagi na negatywne opinie na forach ,chodz było ich sporo . Myślę sobie Polacy i tak zawsze narzekają ,wiec kupię i sam wypróbuję . Używam od roku i nic nie pomaga . Włosy takie same jak były , nic nie zaczęły ciemnieć .Jedna wielka ściema .Taki szampon powinni sprzedawać co najwyżej w zwykłym sklepie za 5 zł a nie w aptece za ponad 20. Proszę niezdecydowanych o nie wyrzucanie pieniędzy w błoto i wydanie ich lepiej na bilet do kina.

Anonimowy pisze...

Nic nie działa. Zużyłem 4 tuby. Przez rok się nic nie zmieniło a nawet mam wrażenie, że siwych włosów przybyło. Więcej nie kupię.

Anonimowy pisze...

Tez przylacze sie do opini, mam sporadycznie po bokach siwe wlosy od dwoch miesiecy uzywam tylko DX2 i naprawde to sciema nie widze poprawy a tuba sie konczy. Nie polecam bo cena wywindowana jest przez reklame.

Anonimowy pisze...

Wczoraj kupiłem DX2 a dziś czytam opiniechyba już żałuje ,ale sprawdzę

Marcin Piker pisze...

To żałuj , bo to jakaś lipa... piszę że już po 5 myciu widać efekt ,ja myje co dzienie od 20 dni i nie widzę poprawy ... nie mam czarnych włosów ale mam ciemne włosy...

I widzę że moje włosy stały sie jak siano ...

Wiec to tylko jakieś złudzenie

pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Całe szczęście że przeczytałem te komentarze bo już chciałem kupować.

To ja już wolę zostać przy moim szamponie Nivea i odżywce.

Anonimowy pisze...

UWAGA NA TOTALNIE BADZIEWIATY PRODUKT. SZAMPON NIE DZIAŁA WOGÓLE. SZKODA NAWET 5 ZŁ NA TO SZAJSTWO. LEPIEJ KUPIC SZAMPON DLA DZIECI NOŻ TO GÓWNO DX.

Anonimowy pisze...

RECENZJĄ NA TEN SZAMPON JEST TO ŻE SZAMPON JEST TOTALNYM BADZIEWIEM. NIE DZIALA WOGÓLE. SZAJS

etoiles81 pisze...

Szampon na siiwienie jak i na wypadanei przetestowalem i hajs wyrzucony w bloto. Sciema na maksa !!!!

Anonimowy pisze...

Koleżanka i jej mąż używają odsiwiacza, ale mieszają z odżywką, wychodzi naturalnie, ciemny (mysi ) blond, bez brązu i kruczej czerni. A odsiwiacze były w drogeriach, 3 stopniwe. Teraz nie widzę. Zapomniałam nazwę, niestety. Pozdrawiam
Karola

Anonimowy pisze...

Też stosowałem jakieś 3 miesice. Podobnie nie zauważyłem efektu. Dodatkowo miałem po nim łupież. Szukam dalej skutecznej metody....

Anonimowy pisze...

Trzeba by ich podać do sądu aby tych oszustów zlikwidować.

Anonimowy pisze...

Przed decyzją o zakupie wiele czasu poświęciłem na to, by zapoznać się z opiniami innych osób. Oczywiście były to zdania podzielone. Jednak z pewną ufnością zdecydowałem się zawierzyć tym, którzy opisywali pozytywnie działanie szamponu.

Dokonałem zakupu. I ... NIESTETY. Żadnych efektów, dosłownie Ż A D N Y C H .
Kupiłem wersję na siwiejące włosy. Nie tylko po 5 umyciach, ale i po miesiącu stosowania nie daje ten szampon żadnych, powtarzam żadnych efektów.
I to nawet efekt wiary w działanie, który najczęściej działa niedługo po zakupie, gdyż chcemy by nam coś, co kupiliśmy, pomogło, to też to nie zadziałało.

Stwierdzam zatem, że pozytywne opinie pisane są przez osoby skoligacone z producentem tego szamponu.

I nie będę poruszał tutaj innych kwestii typu włosy są lub nie bardziej lśniące czy mocniejsze. Nie po to kupowało się szampon przeciw siwiźnie by się zajmować tego typu kwestiami.
NIE ZADZIAŁAŁ ANI TROCHĘ. Włosy jak były tak nadal są siwe. Nawet po wizycie u fryzjera żadna zmiana nie miała miejsca. Myślałem bowiem, że po ścięciu włosów na te krótkie lepiej będzie działał ten szampon. Daremna wiara. Ściema, pic na wodę, a w zasadzie na włosy.

Zdecydowanie NIE POLECAM, szkoda pieniędzy.

Anonimowy pisze...

Ten szampon prawdopodobnie nie działa na włosy czarne oraz jasny bląd, pozostałe od ciemnego blądu po ciemny brąz spełnia swoje zadanie.

Anonimowy pisze...

Anonimowa pisze Dzięli za ostrzeżenie przed oszustami, a już supłałam pieniążki żeby kupić ten DX2 przeciw siwieniu. Warto by było, zeby odpowiednie czynniki kontrolne zainteresowały się tym nagminnie panoszacym się oszukańczym okradaniem konsumentów. Trzeba zabrac sie za tych twórców fałszywych reklam i za tych, ktorzy spąsoruja ten proceder okłamywania i okradanie Polaków z pieniedzy.

Anonimowy pisze...

Cala taka bande tych zlodzieji i naciagaczy to zamiast tych niewinnych ludzi z Nicei bym podstawil i odpalil tira...jak mozna tak legalnie w hu ja narod robic i okradac powie mi ktos?ps szampon dx2 mozesz cale zycie stosowac i nic sie nie zmieni.

Anonimowy pisze...

Jest dobry do mycia włosów. I to wszystko. Od dwóch miesięcy używam go codziennie i tylko do mycia się nadaje. A jeśli ktoś wierzy reklamom i spodziewa się więcej, to ostrzegam: nie dajcie się nabrać!

Anonimowy pisze...

RACJA, JESTEM ZA TYM!

Anonimowy pisze...

Dziękuję za opinie. Właśnie zaoszczędziłem dzięki Wam kilkadziesiąt złotych :-)

Kawik pisze...

Zauważyliście, że zmieniła się reklama? Nie ma już mowy o PRZYWRACANIU koloru tylko o ZAPOBIEGANIU siwieniu

Anonimowy pisze...

Większego kitu nie widziałem na opakowaniu niby efekt po 5 umyciach zużyłem 2 tuby i efektu jak niema tak niema ludzie nie kupujcie tego gówna powinni za to oddawać pieniądze

Anonimowy pisze...

Kupta se Lozione k!!!

Anonimowy pisze...

Używałem tego szamponu przez 3 miesiące. Myłem włosy praktycznie codziennie, sporadycznie co drugi dzień. do fryzjera chodzę co dwa tygodnie i co???.... Żadnego efektu. Kasa w błoto. Mogę nawet powiedzieć, że siwych włosów mi przybyło, a mam dopiero 33 lata. NIE POLECAM

Anonimowy pisze...

Ja używam go od 2 tygodni codziennie i jak na razie nie widzę żadnych efektów. Siwe włosy są tak samo siwe.. :-( Jak skończę tą tubkę to drugiej już nie kupię.

Anonimowy pisze...

Totalne g****o! jeszcze łupież taki, że dramat. Broń Was Panie Boże przed tym bublem

Automatyka Siemens pisze...

Właśnie zakupilem. Stosuje od kilku dni. Na razie brak efektu.

Agnieszka xycy pisze...

Bubel , zero efektu , naciąganie ludzi i nic więcej !

Anonimowy pisze...

używam ten szampon juz od 2 lat, stosuje się go tylko na krótkie włosy bo przy dlugich jest nieekonomiczny, co do działania, to z siwych wlosów robi jasno-płowe trochę maskując ich srebrny kolor, polecam dla kogoś komu dopiero zaczyna się siwienie, osoby z pokaźną siwizną odpadają cudów nie zdziała.

Unknown pisze...

Jest to kompletne gówno, które nie działa.

Anonimowy pisze...

Potwierdzam ton szampon to ścienna nic nie daje

Anonimowy pisze...

Czary mary i działa,na prawie całej siwej głowie ciemne włosy pociemniały, a siwe stały się trochę ciemniejsze.Ogólnie więc działa.Szampon mógłby być nieco tańszy.

Anonimowy pisze...

Podobnie jest z lekami na jednych działa na innych nie, zastanawiające. Myślę, że tym co się udało a chyba jest ich mniejszość, że oni mają jakieś wspólne cechy, o których się nie dowiemy. Z własnego doświadczenia wiem, że niszczenie organizmu spowodowane brakiem wielu witamin w naszym pożywieniu może być przyczyną nie działania różnych preparatów, co by wyjaśniało częściowo taką ilość opinii negatywnych. Zacząłem stosować dx2 na siwienie i po 5 dniach / użyciach jakby coś drgnęło, albo tylko się wydaje :) myślę że warte spróbowania, a jeśli pomoże to minimalnie lub jakiejś mniejszości to i tak sukces. Trochę jak totolotek, ale czy nie warto zaryzykować? :)

Anonimowy pisze...

Jednym słowem BEZNADZIEJA nie kupujcie szkoda kasy.Za takie oszustwa powinni zamykać

Anonimowy pisze...

Więc tak...urzywam dwa miesiące i nie mam czarnych ale siwe lekko przybldły może być ale reklama to kicha nigdy siwe nie znikną

Anonimowy pisze...

Na mój problem z siwieniem włosów zdecydowanie pomógł. Nie liczyłem na cud, bo z wiekiem się nie wygra, ale efekt jest zadowalający.

Anonimowy pisze...

Złożyłem cały,mylem codziennie, jak miałem lekko siwe tak dalej są 27 zł.poszlo w bloto

Anonimowy pisze...

Thank you a lot for sharing this with all folks you really recognise
what you're speaking about! Bookmarked. Kindly also visit my site =).
We could have a hyperlink trade agreement between us