piątek, 25 lipca 2014

Urodziny bloga to już rok!

Witam was bardzo serdecznie :),
tak to już rok, dokładnie 25 lipca 2013 roku założyłem tego bloga. Od tego czasu wiele się zmieniło, umiem dodawać znak wodny i edytować fotki w photoshopie, zmieniłem lekko szablon i poszerzyłem go. 
Dziękuję za wszystkie komentarze i pytania, a także puste opakowania i pomoc w zakupie kosmetyków.
Wasza opinia jest dla mnie ważna i jeśli chcecie abym poruszył jakiś temat na blogu - piszcie.


A teraz trochę statystyk:
Napisałem 64 posty.
Bloga wyświetlono ponad 18 tysięcy razy.
Blog ma 23 obserwatorów. 
Pojawiło się 81 komentarzy plus kilka nie opublikowanych ;).

Najpopularniejsze posty to:
1)Sałatka z ogórków z dodatkiem kurkumy od MrOlimpia18 czyli przetwory w słoikach.
2)Kwasy od Neostraty HQ Skin Lightening Gel (Żel rozjaśniajacy) Recenzja.
3)Eveline Blemish Base SPF 15 BB Cream Matujący krem BB 8w1 - Recenzja.
4)Cien Transparentny Spray do opalania SPF 20 czyli filtr do ciała z Lidla - Recenzja.
5) Lirene Dermoprogram Krem do stóp (rąk) regenerujący do skóry popękanej i przesuszonej z mocznikiem (urea) 30% Recenzja. 

Bloga odwiedzano z państw takich jak: Polska, USA(pozdrawiam Martę ;)), Ukraina, Rosja, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Kenia, Bułgaria i Hiszpania. 

Pozdrawiam,
Mariusz.

1 komentarz:

Kate Wo pisze...

Wszytkigo Najlepszego!!!