sobota, 22 marca 2014

Moje ulubione aplikacje na Androida

Cześć,
w dzisiejszym poście temat nieco inny, po zakupie nowego telefonu, bądź przesiadce na inny system czujemy się zagubieni ponieważ musimy się przyzwyczaić do innego środowiska w naszym telefonie. Sam po przesiadce z Bada Os na Androida szukałem aplikacji na blogach które mogą okazać się przydatne. Nie mam ich wiele ale może któraś was zaciekawi.
Mój telefon to już staruszek :) Galaxy S 2 klik. Zamierzam go wymienić na S4.

Robiąc zdjęcia miałem na nim androida 4.1.2 Jellybean, a aktualnie zainstalowałem CyanogenMod z androidem 4.3.1.
A więc lecimy! :P
Na pulpicie miałem tapetę z Samsung galaxy s4.
Drugi pulpit.
Podstawowe aplikacje od producenta.

Notatka - aplikacja której używam notorycznie, robiąc listę zakupów, myśli i rzeczy do zrobienia.
Sklep play- aktualizuję nim moje aplikacje, i szukam nowych.
Youtube- używam do oglądania filmików czy słuchania muzyki gdy mam dostęp do wi-fi.
Collins Polish Dictionary Eng-Pol, Pol-Eng -bardzo dobry słownik, na moim kierunku studiów jest niezbędny, używam go nie tylko do sprawdzenia znaczenia słów ale także do sprawdzenia wymowy i pisowni.
ColorDict- słownik zapasowy, używam gdy w poprzednim nie ma danego słowa.
Zegar- budzik.
Latarka- bardzo przydatny gadżet gdy w ciemnościach szukamy czegokolwiek.
Mirror- lusterko które używa naszej przedniej kamerki, można też użyć aplikacji z aparatu.
English - kolejny słownik.
DaTuner Lite - aplikacja do strojenia gitary, ale ja używam jej do sprawdzania dźwięków w śpiewie, określaniu skali głosu, dźwięku w danej piosence itd.
File Expert - aplikacja która pozwala na instalację plików .apk.
KungFu Rabbit - przezabawna gra w której wcielamy się w królika, w grę bardziej grała moja siostra, ja nie mam nerwów, lubię dźwięk tupotu stóp królika :P.
Adobe Reader - do przeglądania pdf, książek, gazetek promocyjnych.
Firefox- przeglądarka internetowa.
Screen Filter- bardzo przydatna aplikacja, możemy nią bardzo przyciemnić ekran co pozwala przedłużyć życie baterii, a także na to że nasz telefon nie zostanie zauważony na jakimś teście ;].
Milioner - klasyczna gra w milionerów.
Angry Birds- chyba nie trzeba przedstawiać.
Icy Tower 2 - kolejny klasyk z odświeżoną szatą graficzną i opcjami.
Ninja Chicken - kurczak który biegnie i znosi jajka omijając przy tym przeszkody.
Bubble Worlds - gierka w której musimy uzbierać 3 kulki o tym samym kolorze aby zniknęły.
Walk Band - aplikacja dzięki której gramy na różnych instrumentach.
Flash Player Settings - opcje wtyczki flash.
Clean Master - program do usuwania zbędnych plików na komórce, i zwalniania pamięci RAM.
Play - aplikacja operatora.
Galaxy S4 - motyw z tego telefonu.
Zombie Smasher - niezła gimnastyka dla palców, zabijamy zombie które biegną coraz szybciej i w coraz większej ilości.
Jewels Maze 2 - popularne łączenie diamentów w różnych konfiguracjach.
Dragon Warcraft 2 - za pomocą wojska, czarów i kuszy bronimy zamku ;).
Rescue Roby - gra logiczna w której musimy uratować Robiego poprzez wrzucenie go do skrzynki.
PlayerPro - odtwarzacz muzyki.
OfficeSuite - obsługa plików .doc na komórkę.
Kid Musical Toys, StuntCarChallge, Real Drum - proste gry dla dzieci.
Ocean Puzzle - układanka ze zwierzątkami z głębin oceanu.
Clash of the Olympians - bronimy świątyni bogów z pomocą Achillesa, Herkulesa i Perseusza.
Kingdom Rush, Frontiers - pierwsza i druga część gry w której budujemy obronne wieże, baraki i bronimy przejścia. Bardzo wciąga ;).
Sygic - nawigacja GPS.
Wielojęzyczny słownik - słownik polsko- hiszpański i hiszpańsko-polski na zajęcia.
Jakdojade.pl - przydatna aplikacja w Krakowie, i innych większych miastach.
Hell Zombie - nowsza wersja Dragon Warcraft 2.
Plants vs Zombies 2 - kontynuacja kultowej serii w której sadzimy rośliny i bronimy swojego domu przed zombie.
McD Kupony - kupony do McDonals, bardzo przydatne i opłacalne.
Mx Player Pro - kolejny odtwarzacz muzyki.
Heads Up! - aplikacja Ellen DeGeneres która prowadzi swoje show w USA, gra podobna jak kalambury, opisujemy dany przedmiot lub osobę bez użycia jej nazwy, druga osoba zgaduje, aplikacja ma możliwość nagrywania zabawy.

Uff, to już tyle :). Jak to u mnie bywa niektóre aplikacje znikają a na ich miejsce pojawiają się inne, jestem wierny słownikom, nawigacji i odtwarzaczowi muzycznemu. Jeśli używacie tych aplickacjii, lub chcecie polecić jakąś od siebie nie krępujcie się pisać.
Pozdrawiam.


4 komentarze:

Kamil pisze...

Duolingo i Listonic to świetne aplikacje, w moim smartfonie obowiązkowe, polecam jeszcze Any.do do zarządzania zadaniami, bardzo prosta i intuicyjna aplikacja i oczywiście Fruit Ninja do pogrania

Mariusz pisze...

Dzięki za komentarz teraz mam S4 mini i trochę aplikacji zmieniłem, spróbuję tych 3.

Magda pisze...

Przyznam szczerze, że ja też zawsze mam słownik na telefonie, bo to bardzo usprawnia działanie. A co do reszty to mam jeszcze milionerów, ale nigdy nie udało mi się wygrać :P

Maciej Dobrowolski pisze...

Brak mi w tym zestawieniu jakiś fajnych aplikacji do zmiany tapet, jakby ktoś szukał takowych to polecam dobry ranking: http://www.instalki.pl/rankingi/24868-aplikacje-android-tapety-top.html