sobota, 2 listopada 2013

Zbiorcze Zakupy (Haul)

Hej,
postanowiłem zebrać zakupy z okresu około dwóch tygodni poczynione w Krakowie i mojej rodzinnej miejscowości. Butelkę od Bobble kupiłem jakiś czas temu ale jej nie pokazałem przyczynia się ona do oszczędności w zakupie wody, poduszkę z Jysk dostałem na zbliżające się urodziny :).  W Krakowie byłem w nowo otwartej Drogerii Hebe na ul. Floriańskiej i odwiedziłem także Drogerię Firlit w której mamy inny asortyment niż w popularnym Rossmannie czy Naturze. Zaciekawiło mnie serum z Deli w dobrej cenie i przyzwoitym składzie.W Kefirku dorwałem korektor z Catrice jednak w dość ciemnym odcieniu.









1. Gillette Blue 3, 6 maszynek do golenia + 2 gratis Cena: 20,99 zł, Rossmann.
2. Catrice Camouflage Cream Cena:12,99 zł Kefirek.
3. Eveline Liftingujący Roll-on pod oczy Cena: 8,99 zł Hebe.
4. Tołpa Dermo Men nawilżający balsam po goleniu Cena: 14,99 zł Rossmann.
5. Mydło w płynie Isana Cena: 2,99 zł Rossmann.
6. Tołpa płyn micelarny do mycia twarzy i oczu Cena: 9,99 zł Hebe.
7. Blend a med pro expert Cena: 5,99 zł Carrefour.
8.Bobble butelka 550 ml z filtrem węglowym Cena: 49.99 zł Allegro.
9. Rimmel Wake me up podkład rozświetlający Cena: 22,99 zł Firlit.
10. Delia Argan serum do twarzy Cena: 7,99 zł Firlit.
11. WellPur poduszka bluestone z pianki termoelastycznej Cena: 135 zł Jysk.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy: