niedziela, 10 listopada 2013

Alterra masło do ciała Winogrono i Kakao - Recenzja

Witam,
posty na moim blogu pojawiają się rzadziej ze względu na kilka przyczyn min. dlatego że w Krakowie nie mam aparatu i robię zdjęcia komórką, w domu zaś nie mam programu do obróbki zdjęć i robienia znaków wodnych :P. Do tego byłem ostatnio na 2 koncertach(filharmonia i synagoga żydowska) które były darmowe dla studentów :D. Planuję dodać zdjęcia na bloga ale nie wiem kiedy. Dużo czasu pochłaniają mi podróże naszym PKP ;] akurat są remonty i pociągi muszą się wymijać na trasie.
Dzisiaj zapraszam was na kolejną recenzję zużytego już produktu jakim jest masło do ciała winogrono i kakao. Zamknięte jest w klasycznym pudełku z zakrętką co ułatwia dostęp do produktu i jego całkowite zużycie.
Od producenta:
Kosmetyk do pielęgnacji ciała z masłem kakaowym oraz olejkami z winogron chroni i intensywnie odżywia naszą skórę. Wysokiej jakości składniki nadają skórze jedwabistą gładkość. Zapach afrykańskiego kakao i świeżych owoców wysyłają zmysły w podróż dookoła świata. 
Cena: 9,99 zł Rossmann
Pojemność: 200 ml
Zapach:
Początkowo mocno alkoholowy, po czasie czuć słodki zapach kakao.
Konsystencja:
Zbita, nie tłusta, szybko się wchłania pozostawiając ochronną warstewkę.
Nawilżenie:
Określiłbym jako średnie, nie jest to bardzo treściwe i tłuste masło, jednak przy regularnym stosowaniu zapobiega przesuszeniu skóry.


Skład:
Aqua, Alcohol, Glycine Soja Oil(olej sojowy), Glycerin(gliceryna), Butyrospermum Parkii Butter (masło shea), Helianthus Annus Seed Oil(olej słonecznikowy), Glyceryl Stereate Citrate(emulgator), Myristyl Myristate(ciekły wosk, emolient tłusty), Cetearyl Alcohol(emolient tłusty), Vitis Vinifera Seed Oil(olej z pestek winogron), Tocopherol(wit E), Theobroma Cacao Seed Butter(masło kakaowe), Mangifera Indica Seed Butter(masło z pestek mango), Xantan Gum(zagęstnik), P-Anisic Acid(kwas anyżowy), Parfum, Sodium Hydroxide(regulator ph), Helianthus Annus Seed Oil.

Jak na Alterrę przystało mamy wiele wyciągów i składników pochodzenia roślinnego, kontrowersyjny może okazać się alkohol który działa tutaj jako konserwant i wyparowuje po aplikacji produktu na skórę.

Moja opinia:
Masełko od Alterry jest tanie, wydajne i ma dobry skład. Jeśli szukacie produktu o bogatej konsystencji które mocno odżywi waszą skórę możecie się zawieść. Dla mnie masło się sprawdziło na suche łokcie i kolana, okazyjne używałem go do nawilżenia rąk. Produkt kupiłem na promocji jakiś czas temu i niedawno się zużył, jest to przeciętne masełko o średnim nawilżeniu, może kiedyś do niego wrócę.
Ocena: 4,5/5
Pozdrawiam :-).

Brak komentarzy: