środa, 16 października 2013

Szampon do włosów dla dzieci Babydream z Rumiankiem - Recenzja

Cześć,
szampon Babydream kupiłem po natłoku informacji o szkodliwości SLS-ów, a także po jego pozytywnych recenzjach. Cena i jego skład także zachęcają do kupna. Zużyłem kilka opakowań, zarówno do mycia włosów jak i pędzli ;).

Zapach:
Dość słodki zapach, typowy jak na produkt dla dzieci, lekko pachnie rumiankiem.
Opakowanie:
Typowe opakowanie szamponu, 250 ml. 
Cena:
ok. 4 zł
Konsystencja:
Rzadka, lejąca przezroczysta.

Działanie:
Produkt pieni się dobrze, piana jest troszkę inna niż w produktach z SLS. Dobrze myje włosy, może mieć problem z domyciem  niektórych olejków do włosów (trzeba myć 2 razy), włosy są dobrze oczyszczone. Konieczne jest użycie odżywki w przypadku dłuższych włosów, gdyż będą trudne do rozczesania i splątane.
Skład:
Aqua (woda) , Lauryl Glucoside (delikatna substancja spieniająca), Cocamidopropyl Betaine (substancja myjąca otrzymywana z kokosa, nawilża), Coco-Glucoside (delikatny środek myjący), Glyceryl Oleate(emolient tłusty, wygładza włosy,zapobiega nadmiernej utracie wody), Sodium Lactate (kwas mlekowy, nawilża), Triticum Vulgare Germ Extract (ekstrakt z kiełków pszenicy, szerokie spektrum odżywiania dzięki zawartości witamin, makro i mikroelementów, działa antyoksydacyjnie) , Panthenol(witamina B5), Glyceryl Caprylate(emolient tłusty), Lactic Acid(kwas mlekowy), Chamomilla Recutita Extract(ekstrakt z rumianku rozjaśnia i nadaje połysk), Parfum(kompozycja zapachowa).
Moja opinia:
Jeśli szukacie czegoś bez SLS co łagodnie oczyści włosy to ten produkt jest dla was. Ja oczekiwałem od niego zmniejszenia przetłuszczania się włosów ponieważ jest on delikatny, jednak zamierzonego efektu nie uzyskałem. Szampon dobrze myje pędzle i gąbeczki do makijażu :). Ma świetną cenę i dobry skład ale cudów nie zdziałał.
Ocena:
4/5
Pozdrawiam :).

5 komentarzy:

Alena pisze...

A większość mężczyzn pewnie nie wiem nawet co to slesy.

Mnie te dziecięce szampony niezbyt pasują, jedyny wyjątek to szampon babylove z drogerii dm.

Ared pisze...

Eh, staram się uświadamiać ale ciężka artyleria :P. Mnie też niezbyt pod pasował, a do drogerii dm nie mam dostępu ale kosmetyki z firm Balea i Alverde bym przygarnął np mandarynkowy balsam do ust mmm.. albo jakiś żel pod prysznic z limitowanej edycji.

kleopatre pisze...

Kiedyś bardzo lubiłam ten szampon, potem jakoś o nim zapomniałam..

Juzzztynka pisze...

ciekawe czy poradziłby sobie z moimi długimi kłakami :D

Ared pisze...

hehe :D umyć by umył tylko potem problem z rozczesaniem