sobota, 21 września 2013

Zakupy, Haul kosmetyczny w aptece i wispolu

Hej,
dzisiaj będąc na mieście zakupiłem parę rzeczy na które polowałem :). Kupiłem:
1.Joanna Rzepa Szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do wypadania. 400 ml Cena: 8,60 zł. - wypróbuję, po nieudanym szamponie Clear. Kupiony w małej drogerii.
2.Maść z witaminą A. 30 g Cena: 4,75 zł. Na wszelkie rany, otarcia ale głównie dla psa na suche poduszeczki na łapkach, polecił mi weterynarz.
3.Gemi Pasta cynlpwa z kwasem salicylowym 20 g Cena: 4,50 zł. Do stosowania na noc na wypryski, jedno dla mnie drugie dla siostry :P.
4.Farmona Jantar Odżywka do włosów i skóry głowy. 100 ml Cena: 12,50 zł. Kupiony w Wispolu, zobaczymy czy jego sława jest uzasadniona, na pierwszy rzut oka skład jest świetny.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy: