czwartek, 5 września 2013

Zakupy (haul) Biochemia Urody, puder bambusowy, serum lemon i serum flavo c

Witam,
dotarło do mnie kolejne zamówienie z Biochemii Urody . Kończy mi się także puder bambusowy. Chciałem zamówić nową wersję z tlenkiem cynku, i nowym opakowaniem które niestety już pękło... Przy okazji zamówiłem serum regulujące lemon dla mnie i flavo c dla mamy.
1. Puder bambusowy anty-UV.  14 g, Cena: 18.80 zł (razem z opakowaniem). Ma on SPF 12-14. UVA i UVB.  Dodatkowo dodatek jedwabiu zmienia kąt odbicia światła od powierzchni skóry, nadając cerze delikatny blask, zmiękczając rysy skóry oraz zmniejszając widoczność zmarszczek.
2. Serum olejek regulujący Lemon. 30 ml, Cena : 23,50 zł. (serum w postaci nawilżająco - natłuszczajacego olejku wspomagającego łagodne oczyszczenie skóry, regulację pracy gruczołów łojowych oraz redukcję wyprysków, zaskórników i blizn potrądzikowych, na bazie ziołowego oleju z kocanki i gojącego oleju tamanu EKO, z dodatkiem kwasu salicylowego (BHA - 2%), wybielającego oleju z nasion pietruszki oraz antyseptycznego olejku z cytrynowego drzewa herbacianego, o świeżym cytrynowo-ziołowym zapachu. Polecane jako serum na noc.)
3. Serum antyoksydacyjne flavoc z witaminą C (15%), witaminą E i kwasem ferulowym. 42 ml, Cena: 25,50 zł plus Kompleks sylikonowo-malinowy. 8 g, Cena: 8,20 zł.( zwiększa stabilność wit C) Jest to trzy razy tańsza alternatywa dla serum od auriga.
Oba sera już wyrobiłem i zaczynamy testowanie.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy: