czwartek, 12 września 2013

Sałatka z ogórków z dodatkiem kurkumy od MrOlimpia18 czyli przetwory w słoikach

Hej,
jako że ostatnio moja mama robi maseczki z kurkumy na przebarwienia skuszona przez Azjatycki Cukier klik
Miałem tą przyprawę w domu, więc nie wahałem się przed robieniem sałatki klik
TwoWorlds1988 czyli MrOlimpia18 podała przepis;
3 kg ogórków
1 kg papryki
3 cebule
2-3 łyżki soli
3 łyżeczki kurkumy
Ogórki pokroić, posolić dobrze wymieszać
Zalewa
2 szklanki wody
2 szklanki cukru
1,5 szklanki octu
2 łyżki oleju
woda z ogórków
Zagotowujemy, czekamy aż się ochłodzi i na koniec pasteryzujemy.

Mi wyszło 13 małych słoików na całą porcję. Ciekawy jestem smaku ale poczekam do niedzielnego obiadu :).
Pozdrawiam

3 komentarze:

Gosia pisze...

wygląda pysznie..
Jak widzę ocet to już bym jadła bo uwielbiam kwaśne i takie mocne smaki jeśli chodzi o przetwory :)

Ared pisze...

hehe ja też uwielbiam paprykę konserwową która ma ocet mniam :)

Urszula - Proste potrawy pisze...

Uwielbiam takie przysmaki własnej produkcji i pozdrawiam FACETA:)