niedziela, 29 września 2013

Oceanic AA Men Dynamic 20+ Intensywnie nawilżający balsam po goleniu - Recenzja

Hej,
recenzję tego produktu odkładałem bo nie miałem jego składu, ale udało mi się zrobić zdjęcie w drogerii :). Jest to mój ulubieniec i kończę moje drugie opakowanie a mowa o balsamie po goleniu od AA.

Od producenta:
Wzbogacony ekstraktem z aloesu i witaminą E balsam po goleniu łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia oraz intensywnie nawilża skórę.
Nie zawiera alkoholu.
Dzięki specjalnie wyselekcjonowanym składnikom balsam:
- łagodzi podrażnienia powstałe w trakcie golenia,
- intensywnie regeneruje skórę i zwiększa poziom jej nawilżenia,
- reguluje aktywność gruczołów łojowych, działa matująco i oczyszczająco.

 
Konsystencja:
Dość zbita i gęsta, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania nie pozostawiając tłustej ani lepkiej warstwy. 


Zapach:
Świeży, typowy dla kosmetyków do golenia.
Działanie i nawilżenie: 
Dobrze nawilża skórę, nie piecze. Skóra jest ukojona, można nałożyć go także na całą twarz. Lekko łagodzi podrażnienia.
Opakowanie i pojemność:
Plastikowe opakowanie o pojemności 100 ml.
Cena:
ok. 20 zł
Skład:
Już na drugim miejscu w składzie mamy sok z liści aloesu, a następnie glicerynę, skwalan (olejek z oliwek), panthenol, keratynę, wit E, wyciąg z alg, alantoinę, wit z grupy B, ekstrakt z drożdży, ekstrakt z kasztanowca, cynk, kofeinę, biotynę, ekstrakt z rumianku (bisabolol). Czyli bardzo fajny skład choć kilka składników mi się nie podoba jest parafina w środku składu, emolienty które mogą się przyczynić do trądziku, tetrasodium EDTA pod koniec składu (może mieć działanie drażniące i powodować duszności), Aluminum Starch Octenylsuccinate niestety wysoko w składzie może przenikać i kumulować się w organizmie, generuje wolne rodniki na szczęscie mamy wiele antyoksydantów w składzie.
Moja opinia:
Lubię produkty z lini AA dla mężczyzn są w różnym przedziale wiekowym. Kosmetyk ten jest wydajny, dość tani i ma dobry skład. To jeden z najlepszych balsamów po goleniu jakie miałem, nie podrażnia i nie wysusza. Dobrze nawilża i można go stosować jako krem pod filtr lub na noc w celu nawilżenia twarzy. Jeśli chodzi o obietnice producenta nie zauważyłem oczyszczenia skóry (?) może chodzi o wpływ wyciągów na skórę ale mali nieprzyjaciele dalej się pojawiają, matowienie - tak krem lekko matuje buzię poprzez jej nawilżenie i nie pozostawienie tłustej warstwy, nie zwiększa świecenia się.
Ocena:
4,5/5
Pozdrawiam

2 komentarze:

Czekoladowy Pył pisze...

U mnie ten Eveline po kilku godzinach dziwnie się "utleniał"- zmieniał kolor na pomarańczowy :)

Ared pisze...

U mnie też dlatego dodałem zdjęcie kilka minut po aplikacji. Tylko to nie ten post :P