środa, 4 września 2013

Małe zakupy (haul) Rossmann i Biedronka

Witam,
wczoraj wybrałem się na małe zakupy do Rossmanna i Biedronki, w Biedronce skusiłem się na herbaty (-20%).
 Biedronka
1.Mr Magic Chusteczki nawilżane do czyszczenia okularów, od filtrów ciągle mam brudne okulary i spróbuje tych chusteczek. Cena: 4,99 zł 50sztuk +10 gratis
2. Bebeauty micelarny żel nawilżający do mycia i demakijażu, tani i podobno dobry, nie radzi sobie z eyelinerem z Catrice, ale jeszcze po testujemy. Cena: 4,99 zł 150 ml
3. Colgate Max White One Fresh zęby bielsze o jeden odcień w tydzień, moja ulubiona pasta, Cena: 9,45 (!) 75 ml
4. Green Hills Malina i Kardamon, polecana na wizażu, Cena : 3,43 zł 20 piramidek
5. Green Hills Jeżyna Cena: 3,43 zł20 piramidek
6. Savanah Rooibos o smaku pomarańczy z cynamonem, moja ulubiona herbata z rooibosem (są 4) piję bez cukru Cena: 2,39 zł 20 torebek

Rossmann
1. Garnier Color Naturals Creme, kolor 6 ciemny blond, mama postanowiła ją spróbować ponieważ inne nie kryją siwych włosów lub szybko się z nich spłukują, Cena: 8,99 zł
2. Colgate Max White One Fresh zęby bielsze o jeden odcień w tydzień, moja ulubiona pasta, Cena: 5,99 zł 75 ml
3. Lilibe płatki kosmetyczne 70 sztuk Cena: 1,99 zł
4. Isana krem do rąk kwiat pomarańczy, krem o bardzo ładnym zapachu i dobrej cenie, edycja limitowana Cena: 3,29 zł  100 ml

Pozdrawiam.

2 komentarze:

Kate Wo pisze...

bardzo fajne produkty :)

musze jednak przyznac, ze znaki wodne na zdjeciach psuja totalnie efekt :( moze zmien na inny kolor, zielony bardzo sie rzuca w oczy


Buziki :)

Ared pisze...

Hm zmienię może na czarny, muszę się zabezpieczyć przed kradzieżą zdjęć tyle się o tym naczytałem :P.