poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Zakupy suplementów diety w Superpharm (haul)

Witam,
dzisiaj haul zbiorczy suplementów diety z Superpharm jakie posiadam. Często kupuję tam witaminy i minerały ze względu na liczne promocje. Kupuję też Aloes w promocjii 1 litr za 10 zł. Wiem że trzeba robić przerwy podczas jedzenia witamin i takowe robię. Tran jem profilaktycznie a tabletek musujących podczas wzmożonego wysiłku umysłowego :D (sesja).

Tran z wątroby rekina 60 kapsułek.
Cena tranu wynosiła w promocji 15 zł tylko na tym nie ma naklejki.

MagneStrong B6 60 tabletek (Starpharma)

skrzypoptimal 30 tabletek
DermoSkrzypForte 60 tabletek

Dwa rodzaje skrzypu na skórę, włosy i paznokcie dla mojej mamy a i czasami ja jem :).


Multiwitamina Minerały 20 tabletek Zdrovit był tańszy niż cena na zdjęciu
Calcium + kwercetyna 20 tabletek
i biovital (1l) nie pamiętam ceny, który mi jakoś specjalnie nie pod-pasował i męczę się aby go zużyć.
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

siulka pisze...

Tylko bez przesady z tymi suplementami na raz ;)

Ared pisze...

Spokojnie dawkuję i robię przerwy :) a u mnie w mieście nie ma Superpharm więc robię zapasy

Ared pisze...

Nie testuję tych suplementów i nie umieszczę pani linka do strony.

Lubię jeść suplementy pisze...

wiem, że post już stary, ale napiszę, moze się komuś przyda ;) lepiej zażywać magnez, który w składzie zawiera organiczne związki magnezu - mleczan lub cytrynian :)

Mariusz pisze...

Ja piję piwniczankę i muszyniankę i to mi wystarcza :).

Lubię jeść suplementy pisze...

o, to też dobre źródło Mg :)