niedziela, 25 sierpnia 2013

Zakupy (Haul) Filtry od Neutrogeny Spf 55 Clear Face Break-out free i Ultra Sheer Dry-touch

Hej,
od dawna interesowały mnie filtry od Neutrogeny które mają dobre filtry chemiczne i nie tłustą konsystencję. Relacja ceny do pojemności też jest dobra. Filtry te, są jednak dostępne tylko w USA lub na allegro po zawyżonych cenach. Dziękuję kuzynkom Marcie i Oliwii za zakup tych produktów dla mnie :).
1. Neutrogena clear face Break-out free liquid-lotion Spf 55 z systemem helioplex. Ultra-light, oil free. Won't cause breakouts. Czyli filtr dla skóry trądzikowej bez olejów, nie komodogenny (nie zapycha porów). 88 ml. Co ważne zawiera antyoksydanty, jednak może trochę przesuszać skórę.
Filtry: Avobenzone 2,7%, Homosalate 4%, Octisalate 4,5%, Octocrylene 6%, Oxybenzone 4,5%. (ostatni z nich jest kontrowersyjny jego maksymalne stężenie w UE to 6%)
Cena: 13 $ dolarów Drogeria CVS
 12 $ dolarów Drogeria Ulta
2. Neutrogena Ultra Sheer Dry-touch Spf 55 z systemem helioplex. 88ml. Lightweight, clean feel. Filtr ma być lekki i jest w technologi suchego kremu. Ma bardziej kremową konsystencję niż clear face gdzie produkt jest bardzo wodnisty.
Filtry: Avobenzone 3%, Homosalate 10%, Octisalate 5%, Octocrylene 2,8%, Oxybenzone 6%.
Cena: 10 $ dolarów Drogeria CVS
 11 $ dolarów Drogeria Ulta
Jestem ciekawy jak się sprawdzą i zaczynam testy.
Pozdrawiam.

3 komentarze:

Gosia pisze...

pierwszy raz widze faceta piszącego o kosmetykach :) Mile zaskoczona czekam na wiecej i pozdrawiam :D

Ared pisze...

Heh też nie widziałem zwłaszcza polskich blogów :P

Kasia Z. pisze...

Dla mnie też to kompletne zaskoczenie,ale czemu by nie :)