sobota, 10 sierpnia 2013

Porównanie nici dentystycznych Jordan vs Oral-B (Recenzja)

Hej,
dzisiaj trochę nietypowo o niciach dentystycznych. Wiele osób ma problem ze znalezieniem tej idealnej dla siebie, być może moja recenzja pomoże niektórym z Was. Ja mam problem z tym że moje zęby są bardzo blisko siebie i nie każda nić dentystyczna mi odpowiada.
Jordan Regular Fluoride Mint 50 m Cena: 11,59 zł (rossmann)  
JORDAN REGULAR nić do zębów z fluorem - zawiera fluor, który zwiększa ochronę przed próchnicą, wzmacnia i utwardza szkliwo zębów.

Oral-B Satin Floss 25 m Cena: 9-12,50 zł (Superpharm)
Nić dentystyczna Oral-B Satinfloss jest wykonana z włókna przypominającego jedwabną wstążkę, która przyjemnie owija się wokół palców i gładko przesuwa się pomiędzy zębami oraz poniżej linii dziąseł, dzięki czemu nitkowanie staje się subtelnym doświadczeniem. Dwuwarstwowy projekt nici dentystycznej Oral-B Satinfloss skutecznie usuwa płytkę nazębną oraz cząstki jedzenia, co pozwala zapobiegać powstawaniu ubytków i problemów z dziąsłami, będąc jednocześnie prostą i łatwą metodą na znaczną poprawę zdrowia zębów i dziąseł. 
Zapach:
Obie posiadają świeży miętowy zapach, nadają także uczucie świeżości w przestrzeniach międzyzębowych szczególnie nić z Oral-B.

Opakowanie i wydajność:
Standardowe opakowania, Jordan jest dwa razy dłuższa za podobną cenę.

Moja opinia:
Nici z firmy Jordan zarówno Regular jak i Expanding nie sprawdziły się u mnie. Nić jest zbyt gruba co powoduje krwawienie dziąseł, rwanie i strzępienie się nici. Niemożliwe jest wyczyszczenie wszystkich przestrzeni (zwłaszcza zębów trzonowych i tych z plombami) ponieważ nić jest za gruba.
Natomiast nić Oral-B została mi polecona przez moją dentystkę. Jest nawoskowana z jednej strony szeroka a z drugiej bardzo cienka, dzięki czemu wślizguje się pomiędzy nasze zęby dokładnie je czyszcząc. Nie rwie ani nie strzępi się.

Jordan
Plusy:
-cena,
-długość (50m),
-z fluorem,
Minusy:
-grubość nici,
-rwanie i strzępienie się.
Ocena: 2,5/5

Oral-B
Plusy:
-bardzo cienka,
-woskowana,
-z fluorem,
Minusy:
-długość nici.
Ocena: 4,5/5

Pozdrawiam.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Używałam obu nici i mam podobne odczucia. Oral B daje bardzo przyjemny intensywny posmak mięty,natomiast niebieski Jordan mocno się strzępi i rani dziąsła. Jednak moim absolutnym faworytem jest Jordan Whitening. Nić nie jest tak płaska jak Oral B, ale ładnie czyści i delikatnie wchodzi między zęby (mimo rozmiaru medium). Jest śliska i kompletnie się nie strzępi w przeciwieństwie do koleżanek z tej samej firmy :) Polecam, godna wypróbowania.

Anonimowy pisze...

Długi czas tej od oral uzywałem, teraz nici nie uzywam juz w ogole. mimo ze mam zeby bardzo blisko siebie i po jedzeniu zostaja miedzy nimi resztki. znalazlem po prost alternatywe - irygator wodny panasonica. nic sie nie strzepi nie ma problemu z dotarciem w kazda szczeline.