piątek, 23 sierpnia 2013

Manhattan Soft Mat Lipcream (Intensywna pomadka w kremie) 53M Recenzja

Cześć,
dzisiaj prezentacja i recenzja pomadki w kremie od Manhattanu który moja mama dostała ode mnie w prezencie jakiś czas temu :).

Od producenta:
Innowacyjna pomadka w kremie w intensywnych kolorach. Dla trwałego, matowego wykończenia makijażu ust. Gwarantuje fantastycznie delikatne odczucie na ustach.
Cena: ok. 15 zł(drogerie)
Opakowanie:
Standardowe opakowanie dla błyszczyka z aplikatorem w postaci gąbeczki, 6,5 ml.

Konsystencja:
Pudrowa, miękka i kryjąca.
Kolor i trwałość: Bardzo trwały i długo utrzymuje się na ustach i nie wysusza. Nie podkreśla suchych skórek. Nie zbiera się w kącikach ust i nie brudzi zębów. Ceglasta czerwień. Odcień 53M.

Porównanie kolorów Manhattan Soft Mat Lipcream i Bourjois Eau De Gloss Cosmic 20 sorbet fraise.

Smak:
Waniliowy. 
Zapach:
Słodki zapach budyniu waniliowego.
Nawilżenie:
Dobre i trwałe, nie wysusza.
Moja opinia: (mamy)
Produkt przypadł mi do gustu, używam go w pracy. Podoba mi się w nim aplikator dzięki któremu nakładanie produktu jest bardzo łatwe i proste. Nie wysusza mi ust i długo się utrzymuje. Polecam i kupię go ponownie.
Ocena: 5/5

4 komentarze:

Kasia Z. pisze...

Jakoś trudno mi sobie ciebie w tych pomadkach wyobrazić...wstaw może zdjęcie?

Ared pisze...

Przecież napisałem że to opinia mamy, ja nie używam kolorowych pomadek. Chcę urozmaicić bloga więc dodaję także to co ma moja mama, jak znajdę modelkę to dodam fotę :). Pozdro.

GoodForYouDP pisze...

Dziwnie to wygląda jak na męskim blogu recenzowane są błyszczyki brokatowe:P

Ared pisze...

? Czytanie ze zrozumieniem się kłania