poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Małe zamówienie z apteki (Haul) La roche posay Effaclar K i Baikaderm

Cześć,
dzięki mojej koleżance Magdzie którą serdecznie pozdrawiam :) udało mi się zamówić dwa kremy La roche posay Effaclar K i Baikaderm. Może nic w tym dziwnego dostępność effaclar k jest spora to już baikaderm trzeba zamawiać.
Chcę ponowić moją kurację z kwasami dlatego wybrałem krem z kwasami LHA (kwas Kapriolowosalicylowy i linolowy) i Retinolem (pochodna witaminy A Retinol linolate) składniki te działają zarówno przeciwtrądzikowo jak i przeciwstarzeniowo. Podobne działanie ma Avene Triacneal. 
Zamiennie będę stosował Baikaderm z alantoiną i tarczycą bajkalską o której możecie poczytać TU. Posiada działanie łagodzące, nawilżające i antyoksydacyjne co będzie przydatne w kuracji z kwasami.
Za La roche posay Effaclar k zapłaciłem 49,99 zł a za Baikaderm 12,50 zł.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy: