wtorek, 20 sierpnia 2013

Lovely Serum wzmacniające do paznokci z wapniem i wit. C Recezja

Witam,
zawsze zastanawiałem się jak wyglądają paznokcie faceta po wizycie w salonie manicure i nałożeniu odżywki na paznokcie. Myślałem że taką odżywkę będzie bardzo widać jednak są takie które wchłaniają się i nie zostawiają żadnego połysku a dodatkowo chronią nasze paznokcie. Dzisiaj recenzja odżywki od Lovely.
Od producenta:
Zawiera kompleks wyciągów z wiśni egzotycznej z zachodnich Indii i wapnia zamkniętych w kapsułkach liposomów. Wiśnia egzotyczna jest bogatym źródłem wit. C, A i F, która stymuluje regenerację komórek i syntezę kolagenu.

Skład: Aqua, Glycerin, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Carbomer, Diazolidynyl Urea, Potassium Sorbate, Potassium Hydroxide, Methyl Paraben, Propyl Paraben, Calcium Pantothenate, Malpighia Puncifolia.

 Odżywka dostała nagrodę od KWC (Kosmetyk Wszech Czasów) klik i na dzień dzisiejszy ma ocenę 4,17/5 na 315 opinii. Warto kierować się tą naklejką w drogeriach ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo że dany kosmetyk sprawdzi się także u nas.

Opakowanie:
Standardowe z pędzelkiem. 11 ml
Konsystencja:
Płynna lekko żelowa, gęstnieje z czasem.
Kolor:
Lekko różowy na paznokciu bezbarwny.
Cena:
ok. 7 zł  

Po nałożeniu i wyschnięciu. Odżywka jest niewidoczna.

Moja opinia:
Odżywkę kupiłem po przeczytaniu recenzji, borykałem się z rozdwajającymi się paznokciami co mi przeszkadzało. Odżywka wzmocniła paznokcie i zmniejszyła ich rozdwajanie. Jest wydajna, tania i niewidoczna co w moim przypadku jest ważne. Nie jest to jednak produkt specjalistyczny i może nie zadziałać przy poważnych problemach z rozdwajaniem. Może być stosowany jako baza pod lakier do paznokci.
Plusy:
-cena,
-wydajna,
-niewidoczna,
-szybko schnie,
-wzmacnia paznokcie,
Minusy:
-nazwa serum może być myląca a produkt za słaby na poważniejsze problemy z paznokciami.

Ocena:  4,5/5
Pozdrawiam.


Brak komentarzy: