piątek, 2 sierpnia 2013

Lakier Astor quick'n go! (nr9) Odżywka Eveline 8w1 i Nabłyszczacz i utrwalacz Bell w akcji.

Witam,
aby trochę urozmaicić mojego bloga dodam zdjęcia z paznokciowej rutyny mojej mamy. W przyszłości pojawią się podobne wpisy.
Ten sam zestaw po 6 dniach.

Zmywamy zmywczem od Sensique z wygodną pompką.

Pilniczek z For your Beauty z Rossmana.

Odżywka do paznokci Eveline 8w1 Total Action, skoncentrowana odżywka do paznokci.

Lakier Astor quick'n go! numerek 9.

Nabłyszczacz i utrwalacz do lakieru od Bell. Kupiony w Biedronce.

Zestaw ten się bardzo dobrze sprawdza. Trwałość zależy także od lakieru w przypadku lakieru od theoleskaaa wynosi ona tylko 3 dni.
Pozdrawiam.

2 komentarze:

BlondBlogerka pisze...

Polecam lekturę o odżywce 8w1. Dla mnie to zło wcielone. Robi niesamowite spustoszenia w płytce paznokcia. Może od razu tego nie widać (u mnie pierwsze objawy wystąpiły po ok 3 miesiącach)ale trzeba naprawdę z nią uważać. Pozdrawiam,

http://blondblogerka.bloa.pl/author/blondblogerka/

Ared pisze...

Wiem że zawiera szkodliwy formaldehyd ale w stężeniu 2% i moja mama używa tej odżywki średnio raz na tydzień i przy otwartym oknie. Pozdrawiam