sobota, 27 lipca 2013

Ziaja Pro Eksfoliator 25% (kwasy) - Recenzja i akcesoria potrzebne do używania kwasów

Cześć,
dzisiaj zapowiadana recenzja kwasów z Ziaji serii Pro (Profesjonalnej dla gabinetów kosmetycznych).
W ofercie mamy eksfoliator 25% i 35%, Ja wybrałem ten słabszy. Zakupiłem go w sklepie firmowym ziaji . Kosmetyki z serii Pro są w osobnej gablotce i niektóre z nich np. kwasy są sprzedawane z ostrożnością ponieważ zastosowane nieumiejętnie mogą zdziałać więcej złego niż dobrego, mi zostały sprzedane ponieważ wytłumaczyłem Pani że wiem jak należy go stosować.


Używając kwasów pamiętajcie o przestrzeganiu podanego czasu, nawilżeniu skóry po zabiegu i stosowania wysokich filtrów przeciwsłonecznych po zabiegu.

Przed nałożeniem kwasów nakładam na powieki i ich okolice a także na usta masło shea gdyż są to miejsca wrażliwe.


Ja swoje kupiłem na http://zrobsobiekrem.pl i dałem około 6.90 zł.

Masło ma zbitą konsystencję która rozpuszcza się pod wpływem ciepła naszego ciała, jest tłuste dobrze nawilża i chroni wrażliwe miejsca, nie zatyka mi porów (nie powoduje wysypu pryszczy). Zamiast niego można użyć innego tłustego kremu.


Do nakładania kwasów używam pędzla z TopChoice który kupiłem w zwykłej drogerii za 12 zł i jest to pędzel do maseczek. Kwas wyciskam z pompki prosto na pędzel, dzięki czemu nie tracę produktu poprzez wyciskanie na miseczkę.

Wracając do kwasu :), ma on postać gęstego żelu i lekki chemiczny zapach. Bardzo dobrze się rozprowadza na skórze.


Skład:


Kwasy w tym produkcie to mlekowy, cytrynowy,glikolowy, maleinowy i winowy.

Informacje z http://kosmopedia.org i http://wizaz.pl

Aqua - woda
Passiflora Edulis Fruit Extract - ekstrakt z owoców męczennicy.
Saccharum Officinarum (sugar Cane) Extract - ekstrakt z trzciny cukrowej.
Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract - ekstrakt z cytryny.
Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract - ekstrakt z ananasa.
Vitis Vinfera (Grape) Fruit Extract - ekstrakt z winogron.
Glycerin - Gliceryna, Używana w kosmetyce głównie jako środek utrzymujący wilgoć. Jest substancją wchodzącą w skład naturalnego czynnika nawilżającego, sprawia, że skóra jest miękka, elastyczna i gładka. W wysokich stężeniach działa antyseptycznie, może jednak przy takiej ilości podrażniać błony śluzowe.
Polyquaternium-37 - działa antystatycznie i tworzy film na skórze, stosowany na włosy zwiększa ich objętość i połysk.
Panthenol - w skórze przechodzi w kwas pantotenowy czyli witaminę B. Zapewnia on
prawidłowy przebieg przemian metabolicznych w komórkach naskórka. Chroni i pielęgnuje
wysuszoną, podrażnioną i uszkodzoną skórę zwłaszcza po poparzeniach.
Działa łagodząco, chłodząco, zwiększa elastyczność i nawilżenie skóry oraz przyspiesza
jej regenerację.
Propylene Glycol - Glikol propylenowy, Hydrofilowa substancja nawilżająca skórę.
Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, dzięki czemu pełni rolę
promotora przenikania - ułatwia w ten sposób transport innych substancji w głąb skóry.
Humektant - zapobiega krystalizacji (wysychaniu) masy kosmetycznej przy ujściu butelki,
tuby itp. Wspomaga działanie konserwujące poprzez obniżenie aktywności wody, która jest
doskonałą pożywką dla drobnoustrojów.

Phenoxyethanol, Methylparaben i Ethylparaben - Substancja konserwująca, która uniemożliwia
rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. Chroni również
kosmetyk przed nadkażeniem bakteryjnym, które możemy wprowadzić przy codziennym użytkowaniu
produktu (np.nabierając krem palcem).

Opakowanie:
Posiada bardzo wygodną pompkę.

Wydajność:
Duża jestem w połowie opakowania a nakładałem go kilkanaście a nawet kilkadziesiąt razy. (Na twarz i szyję)

Cena:
108.80 zł w sklepie Ziaja dla Ciebie , Allegro ok. 75 zł.

Pojemność: 270 ml

Moja opinia:

Kwas był trafnym wyborem, sprawdził się na wielu osobach. Stosowałem go na osobach młodych( Ja i moja Siostra) i starszych Mama, Ciocie i Babcia :). Na żadnej cerze nie wystąpiło podrażnienie ani zaczerwienienie. Kwas lekko szypie przy pierwszym użyciu. Jeśli mamy rany powinniśmy je ominąć gdyż będzie bardzo piekło.

Cera trądzikowa/tłusta/mieszana:(Ja i Siostra) Efekt; lekko zwężone pory, redukcja przebarwień potrądzikowych, szybsze gojenie się pryszczy a także znaczne wygładzenie skóry i usunięcie nierówności. Skóra jest świeża, gładka i promienna.

Cera sucha/normalna/dojrzała:(Mama, 2 Ciocie i Babcia) Efekt: Usunięcie lub rozjaśnienie plam pigmentacyjnych i piegów, wyrównanie kolorytu skóry, spłycenie drobnych zmarszczek. Cera nabrała blasku i zdrowego kolorytu.

Kwasów można używać także na ciało (ramiona, plecy).Polecam produkt tym którzy lubią domowe SPA, zaczerpną wiedzy o bezpiecznym stosowaniu kwasów i chcą zaoszczędzić na kosmetyczce kilkaset złotych :).

Ocena:
5/5 !

Pozdrawiam

3 komentarze:

Vampierz pisze...

Nieźle. A próbowałeś kwasów ze sklepów typu ZSK, biochemia urody, mazidła itp.? Jeśli tak, to mógłbyś zrobić jakieś porównanie? (Albo w ogóle porównanie różnych produktów z kwasami.)

Ared pisze...

Tak mialem tonik z kwasami z biochemi ale malo go uzywalem i moja siostra sobie wziela, mialem takze avene diacneal potem i triacneal a takze effaclar duo, nie mam teraz tych produktow wiec musialbym dac zdjecia z internetu jeszcze zobacze Pozdrawiam :)

Karolina S pisze...

Bardzo ciekawy post. Dzieki