piątek, 26 lipca 2013

Zakupy w sklepie Ziaja dla Ciebie (Haul kosmetyczny)

Witam zakupy te są z dwóch okresów, około roku temu kupiłem kwas i maseczkę a niedawno filtr wraz z żelem do mycia twarzy.


Zakupy:

Ziaja Med Matujący krem do twarzy SPF 50+ Ochrona bardzo wysoka 50 ml
+ gratis Ziaja Med Żel myjący kuracja antybakteryjna 200 ml Cena: 18 zł

Gratis dostałem kilka próbek w tym; Krem na dzień ochrona niska SPF 6 do skóry wrażliwej, mało elastycznej bio olejek z pestek winogron

Ziaja Pro Eksfoliator AHA 25% 270 ml Cena: 108,80 zł (tak wiem że przepłaciłem na allegro ok.75 zł)

Ziaja Pro maska żelowa z algą przeciwzmarszczkowa żel 500 ml alga 22 g Cena: 63,50 zł (allegro ok. 40 zł)

Kwas bardzo przypadł mi do gustu używałem go na kilku osobach. Maska jest bardzo dobra. Następnym razem będę zamawiać na allegro :). Planuję zrobić recenzję tych produktów. Pozdrawiam

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Muszę powiedzieć,że jako osoba,która ma wieczny problem z cerą, bardzo doceniam te produkty,po ich stosowaniu widać dużą poprawę, szkoda tylko,że brakuje mi systematyczności...
Sama osobiście polecam,jeśli ktoś się zastanawia to naprawdę warto spróbować!
*kolejna świetna recenzja!