piątek, 26 lipca 2013

Vichy Normaderm Żel głęboko oczyszczający (Deep cleansing purifying gel) - recenzja

Dzisiaj zapraszam was na recenzję Żelu od Vichy.



Od producenta:

Innowacja: Połączenie peelingujących oraz łagodzących składników aktywnych.
Rezultaty: Żel oczyszcza z nadmiaru sebum oraz zanieczyszczeń bez wysuszania skóry. Skóra jest oczyszczona, świeża oraz pełna komfortu.
Zalecenia: Nanieść żel na wilgotną skórę twarzy, delikatnie masować. Następnie spłukać czystą wodą. Omijać okolice oczu.
Nie zawiera mydła/parabenu/alkoholu Hipoalergiczny


Opakowanie:
Ma pompkę przez co używanie jest bardzo wygodne i zwiększa wydajność produktu, jest przezroczyste więc możemy kontrolować zużycie produktu.

Konsystencja:
Lejący dość rzadki zielonkawy żel.


Wydajność:
Bardzo wydajny ja posiadam wersję 400ml miałem ją ponad rok, lecz używałem żelu raz dziennie na noc.

Zapach:
Chemiczny ale nie zbyt mocny.

Skład
:


A więc mamy składniki myjące SLS i Coco-betaine, kwas glikolowy (Glycolic Acid) i dwie formy kwasu salicylowego(Salicylic Acid i Capryloyl Salicylic Acid).
Działanie:
Żel bardzo dobrze oczyszcza twarz, nie podrażnia i nie wysusza jej. Nie piecze w oczy. Buzia jest gładka i czysta. Dzięki zawartości kwasu glikolowego i salicylowego delikatnie złuszcza i odświeża naskórek wspomagając walkę z niedoskonałościami. U osób ze skórą normalną i suchą może wysuszać gdy będzie używany rano i wieczorem. Bardzo go polubiłem, można go kupić taniej w promocjach bądź na allegro, jest wydajny i wystarcza na długo a dodatkowo zawiera składniki przeciwtrądzikowe. Na pewno kiedyś do niego wrócę.

Cena:
Za mój zapłaciłem 55 zł(400 ml) cena 200 ml na allegro to około 25zł a w aptekach 35 zł.

Ocena
: 4,5/5

4 komentarze:

Kolorowy Pieprz pisze...

był ok, ale moja buzia chyba się do niego zbyt przyzwyczaiła, zaczął uczulac...wysuszac...

Ared pisze...

1 komentarz jak miło, ja aktualnie mam żel z Ziaji i piankę z Rival de loop. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Produkt zdecydowanie nie dla mojej tłustej cery, zbyt mocno ją wysusza,powodując pojawianie się małych niedoskonałości... :(
pozdrawiam

Facet o kosmetykach pisze...

Mysle ze produkt jest dobry dla tlustej cery ale jedna pompka wystarczy do umycia buzi i trzeba tez uzywac kremu nawilzajacego.