czwartek, 25 lipca 2013

Tag - 40 przypadkowych pytań

Lubię tagi a ten jest przyjemny. Może gdzieś pojawić się forma żeńska bo pytania są z internetu.

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
Na spacerze z psem :).

2) Czy kiedykolwiek zjadłeś kredkę?
Możliwe że w przedszkolu spróbowałem

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Etui na okulary, innych nie mieli heh.

4) Czy masz na sobie skarpetki?
Tak

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie

6) Czy jest Ci gorąco?
Ani ciepło ani zimno tak w sam raz.

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Piwniczanka lekko gazowana

8) Co ostatnio jadłeś?
Spaghetti z sosem pomidorowym i makaronem "Anielskie włosy" :D

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Chyba na działce

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Ciocia

11) Czy tęsknisz za kimś teraz?
Tak o

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Jeszcze nie wiem ale raczej nic specjalnego

13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Koleżanka ze studiów

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Może lepiej nie wiedzieć

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Puma green man

16) Byłeś w tym roku u lekarza?
Wiele razy.

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
W domu

18) Czy masz opaleniznę?
Mam chociaż stosuję filtry i nie potrzebuję większej

19) Czego teraz słuchasz?
Miley Cyrus We can't stop

20) Czy kolekcjonujesz coś?
Hmm kiedyś zbierałem pocztówki a tak to chyba pomadki do ust haha chociaż ciągle jest projekt denko

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Nigdy mi się nie zdarzyło

22) Czy piłeś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Wiele razy kiedyś miałem fazę na picie przez rurkę

23) Co ostatnio napisałeś w ostatnim smsie?
"Może być jutro"

24) Lubisz ostre przyprawy?
Oj taak >:) mam "kudłaty" język

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Dzisiaj

26) Czy jesteś bogata?
Raczej nie jak na studenta przystało ;P

27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Lekkie chmurki i 25 stopni.

28) O której godzinie budzisz się rano?
9-10 bo są wakacje a tak to się dostosowuję do zajęć

29) Jaki film ostatnio widziałeś?
Nigdy Więcej (Enough 2002) z Jennifer Lopez znowu leciało w TV i oglądałem z 3 raz

30) Jaki masz dzwonek w tel?
Nie mogłem się zdecydować i wybrałem z zainstalowanych na Androidzie

31) Czy byłeś kiedyś w innym kraju?
Tak w kilku, lubię podróże :)

32) Ile masz rodzeństwa?
1, starsza siostra.

33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Aktualnie mam laptopa ale denerwuje mnie mały ekran jednak do stacjonarnego nie planuję wracać

34) Co planujesz dziś robić?
poprzerabiać bloga :P

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Nie tak dawno, znowu oglądałem Gotowe na Wszystko, już się wczułem bo oglądałem wszystkie odcinki kilka razy

36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Rmf fm i Radio Zet

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Hamburger zwykle jako przekąska a kebaby mi się trafiają większe i traktuję jako większy posiłek

38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Brązowe

39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Oglądałem Nieustraszonych na Vivie

40) Czy masz zwierzęta?
Tak psa

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

masz bardzo ciekawą osobowość i nietypowe jak na mężczyznę hobby. Mam nadzieję,że uda nam się poznać nieco bliżej...niebieskooki...

pozdrawiam.

Facet o kosmetykach pisze...

Heh kazdy facet jakichs kosmetykow uzywa i wcale nie mam niebieskich oczu tylko mi sie taki avatar spodobal :)