niedziela, 28 lipca 2013

Nivea for Men Chłodzący Żel do golenia - Recenzja

Hej,
produkt ten mógłby się również znaleźć w projekcie denko lecz nie nazbierałem żadnych opakowań :P.

Żele do golenia od Nivei przypadły mi do gustu dzięki ich dostępności, wydajności i cenie.
Efekt chłodzący jest delikatny, akurat na lato.



Od producenta:
Dla mężczyzn oczekujących wygodnego i jednocześnie orzeźwiającego golenia. Specjalna formuła chłodząca z zawartością ekstraktu z mięty, ISO-Magnesium i kompleksu witaminowego zapewnia efekt wyjątkowego odświeżenia podczas golenia.

Zaawansowana technologia golenia Ultra Glide gwarantuje:

zmiękczony zarost i bezpieczny ruch ostrza po skórze
dokładne i wygodne golenie
ochronę przed drobnymi zacięciami i podrażnieniami

EFEKT: idealnie ogolona i odświeżona twarz, orzeźwiona i miękka skóra.


Opakowanie:
Wygodne z pompką, jednak nie widać zużycia produktu. Można się go domyślić po wadze opakowania.

Cena:
13,99 zł w promocji 8,99 zł.

Konsystencja i zapach:
Świeży i męski zapach. Konsystencja żelu przemienia się w piankę.


Moja opinia:
Wolę żele do golenia niż pianki, mniej wysuszają skórę w moim przypadku. Produkt ten zawsze kupuję gdy jest promocja i mam 1 opakowanie na zapas. Żel zmiękcza zarost i zostawia skórę lekko nawilżoną, zmniejsza podrażnienia po goleniu. Co do ochrony przed zacięciami to jest dobra, wiadomo że po użyciu żelu goli się lepiej ale ja i tak często się zacinam nawet maszynką elektryczną. Żel jest dobry i wydajny wystarcza mi na 2-3 miesiące użytkowania.

Ocena: 4,5/5

Pozdrawiam.

Brak komentarzy: